Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


HIFK hankki ruotsalaispuolustajan Lukas Pilön

Aihesivu: HIFK hankki ruotsalaispuolustajan Lukas Pilön

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Helsingin IFK on solminut yksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Lukas Pilön kanssa. Pilö on pelannut viime kaudet Timrå IK:ssa ja on aiemmin edustanut myös muita ruotsalaisia joukkueita. Hän on tuttu HIFK:n päävalmentajalle Olli Jokiselle, joka valmensi Pilöä Timråssa.

  • 3 juttua
  • 3 lähdettä
  • Jääkiekko
  • Päivitetty 10.6.2026 klo 13:19
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Helsingin IFK on solminut yksivuotisen sopimuksen ruotsalaispuolustaja Lukas Pilön kanssa. Pilö on pelannut viime kaudet Timrå IK:ssa ja on aiemmin edustanut myös muita ruotsalaisia joukkueita. Hän on tuttu HIFK:n päävalmentajalle Olli Jokiselle, joka valmensi Pilöä Timråssa.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 13:19, pääluokka Jääkiekko.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa HIFK hankki ruotsalaispuolustajan Lukas Pilön • HIFK hankki ruotsalaispuolustajan Lukas Pilön • HIFK vahvistaa puolustustaan Lukas Pilöllä.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 10.6.2026 klo 13:19.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Jääkiekko.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #HIFK, #LukasPilo, #SMliiga.

Selkokielinen yhteenveto

HIFK hankki Lukas Pilön

Helsingin IFK on saanut uuden pelaajan. Ruotsalainen puolustaja Lukas Pilö on tehnyt HIFK:n kanssa sopimuksen. Pilö on pelannut aiemmin Timråssa ja muissa ruotsalaisjoukkueissa. Hän tuntee valmentaja Olli Jokisen, joka valmensi häntä aiemmin.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.