Nimipäivä:
Seppo
16°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän tilanne
Päivitetty 14:16

Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…


Marius ei pääse vapaaksi

Aihesivu: Marius ei pääse vapaaksi

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Marius Borg Høiby ei vapautu tutkintavankeudesta, kertoo hovioikeus. Hovioikeus hylkäsi Høibyn vaatimuksen vapautumisesta, koska hänellä on korkea riski uusista rikoksista. Høiby on syytettynä 40 rikoksesta, mukaan lukien neljä raiskaussyytettä, joita hän kiistää.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 10.6.2026 klo 14:22
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Marius Borg Høiby ei vapautu tutkintavankeudesta, kertoo hovioikeus. Hovioikeus hylkäsi Høibyn vaatimuksen vapautumisesta, koska hänellä on korkea riski uusista rikoksista. Høiby on syytettynä 40 rikoksesta, mukaan lukien neljä raiskaussyytettä, joita hän kiistää.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 14:22, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat, Iltalehti.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Marius ei pääse vapaaksi • Marius Borg Høiby pysyy vangittuna Norjassa • Marius ei vapautu tutkintavankeudesta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 10.6.2026 klo 14:22.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #MariusBorgHøiby, #MetteMarit, #Norja.

Selkokielinen yhteenveto

Marius ei pääse vapaaksi

Marius Borg Høiby ei pääse vapaaksi tutkintavankeudesta. Hovioikeus hylkäsi hänen vaatimuksensa. Hovioikeus sanoi, että Mariuksen riski uusista rikoksista on korkea. Hän on syytettynä 40 rikoksesta, joista neljä on raiskauksia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa.  Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella.
Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa.
Sade laskee ilman siitepölymääriä.