Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat ja Iran ovat neuvotelleet ja päässeet sopimukseen. Norjan kruununprinsessan Mette-Maritin pojan Marius Borg Höibyn tuomio annetaan tänään.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
José Mourinho on nimetty Real Madridin uudeksi valmentajaksi. Seura aktivoi Mourinhon sopimuksessa olleen ulosostopykälän, ja hän suostui siirtoon. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
José Mourinho on nimetty Real Madridin uudeksi valmentajaksi. Seura aktivoi Mourinhon sopimuksessa olleen ulosostopykälän, ja hän suostui siirtoon. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 12:45, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa José Mourinho palaa Real Madridiin • Jose Mourinho palaa Real Madridiin • Mourinho palaa Real Madridiin päävalmentajaksi.
Mourinho palaa Real Madridiin
José Mourinho on nyt Real Madridin uusi valmentaja. Seura käytti Mourinhon sopimuksessa olevaa ulosostopykälää. Hän suostui siirtoon ja on aiemmin valmentanut Madridia. Mourinho voitti seuran kanssa mestaruuden vuonna 2012.
José Mourinho on nimetty Real Madridin uudeksi valmentajaksi. Seura aktivoi Mourinhon sopimuksessa olleen ulosostopykälän, ja hän suostui siirtoon. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013.
Real Madrid on nimittänyt Jose Mourinhon uudeksi päävalmentajaksi. Hän korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei jatka joukkueen johdossa. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013 ja on yksi…
Real Madrid on nimittänyt Jose Mourinhon uudeksi päävalmentajakseen. Hän korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei jatka joukkueen johdossa. Mourinho, joka valmensi Real Madridia aiemmin vuosina 2010–2013, on saanut kolmevuotisen…
Real Madrid on nimittänyt Jose Mourinhon uudeksi päävalmentajaksi. Hän korvasi Álvaro Arbeloan, joka ei jatka joukkueen johdossa. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013 ja on tunnettu…
Real Madrid on palkannut José Mourinhon uudeksi valmentajakseen. Benfica vahvisti, että Madrid on aktivoinut Mourinhon sopimuksessa olleen ulosostopykälän. Mourinho on aiemmin valmentanut Real Madridia vuosina 2010–2013 ja voitti…
Florentino Perez on valittu jatkamaan Real Madridin puheenjohtajana. Hänen valintansa varmistaa Jose Mourinhon paluun joukkueen valmentajaksi. Perez on toiminut puheenjohtajana vuodesta 2009…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #RealMadrid, #JoseMourinho
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue, Helmarit, voitti Portugalin 3–1 MM-karsintapelissä. Nea Lehtola teki ottelussa kaksi maalia ja kehui kotiyleisön tukea, joka energisoi joukkuetta. Vaikka…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen alle 21-vuotiaiden jalkapallomaajoukkue voitti Norjan vierasottelussa 2-0. Onni Helén teki avausmaalin ja hankki rangaistuspotkun, jonka Matias Siltanen viimeisteli. Suomi on EM-karsinnoissa…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Tanskan jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalasta ja odotetaan kotiutuvan pian. Eriksen menetti tajuntansa harjoitusottelussa, mutta hänen terveydentilansa on nyt hyvä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Christian Eriksenin tuupertuminen jalkapallo-ottelussa herätti laajaa huolta ja tukea. Tanskan pelaajat itkivät tapahtuman jälkeen, ja ottelu keskeytettiin. Eriksen on kuitenkin tajuissaan ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Christian Eriksen on toipumassa sydänongelmista ja kotiutumassa sairaalasta. Hänellä on käytössä rytmihäiriötahdistin, joka seuraa sydämen toimintaa ja voi tarvittaessa palauttaa normaalin rytmin.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.