Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Reaktorin osakkeiden kaupankäynti alkaa 18. kesäkuuta. Yhtiön kasvu on ollut hidasta, mutta alkuvuonna se on parantunut merkittävästi. Listautumisen jälkeen nähdään, onko kasvu pysyvää vai kertaluontoista.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Reaktorin osakkeiden kaupankäynti alkaa 18. kesäkuuta. Yhtiön kasvu on ollut hidasta, mutta alkuvuonna se on parantunut merkittävästi. Listautumisen jälkeen nähdään, onko kasvu pysyvää vai kertaluontoista.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 09:00, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Reaktorin osakkeet listautuvat pörssiin ensi viikolla.
Reaktorin osakkeet tulevat myyntiin
Reaktorin osakkeet alkavat myydä 18. kesäkuuta. Yhtiön kasvu on ollut hidasta, mutta alkuvuonna se on parantunut. Nyt nähdään, onko kasvu pysyvää. Listautuminen tapahtuu Helsingin pörssissä.
Reaktorin osakkeiden kaupankäynti alkaa 18. kesäkuuta. Yhtiön kasvu on ollut hidasta, mutta alkuvuonna se on parantunut merkittävästi. Listautumisen jälkeen nähdään, onko kasvu pysyvää vai kertaluontoista.
Helsingin pörssin suurimpien yhtiöiden osakkeiden välillä on merkittäviä eroja analyytikoiden odottamissa kasvupotentiaaleissa. Joissakin osakkeissa on jopa 40 prosentin nousuvara, kun taas toiset…
Talous • jaetut avainsanat: #HelsinginPörssi, #Osakkeet
Iceye, satelliittiyhtiö, on saavuttanut 10 miljardin euron arvon uuden rahoituskierroksen myötä. Yhtiö ennustaa liikevaihtonsa nousevan ensi vuonna miljardiin euroon. Perustaja Pekka Laurila…
Talous
Kela arvioi etuusmenojen kasvavan tänä vuonna 600 miljoonalla eurolla, yhteensä 18,1 miljardiin euroon. Työttömyysetuuksien menot nousevat 332 miljoonalla eurolla ja opintoetuuksien 252…
Talous
Oxfam-kansalaisjärjestö kritisoi Euroopan suurimpien yritysten osinkopolitiikkaa, joka lisää eriarvoisuutta. Järjestön mukaan yli kaksi kolmasosaa voitoista jaetaan osakkeenomistajille, mikä heikentää investointeja ja vihreää…
Talous
Lapsilisien ostovoima on laskenut noin kolmanneksen 2000-luvulla, mikä näkyy lapsiperheköyhyyden kasvussa. Syynä on se, että lapsilisät eivät ole sidottu indeksiin, ja inflaatio…
Talous
Tiistain Eurojackpot-arvonnassa oikea rivi oli 1, 14, 22, 39 ja 48, ja tähtinumerot 8 ja 11. Suurimmat voitot, yhteensä 292 956,40 euroa,…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.