Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Rovaniemen Palloseuran entinen puheenjohtaja Risto Niva on saanut neljän kuukauden ehdollisen vankeustuomion kavalluksesta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Henri Puputti on esittänyt voimakasta kritiikkiä Manse PP:n seurajohtoa kohtaan. Hän palasi Vimpeliin kauden alussa, ja hänen mielestään seurassa on keskeisiä ongelmia. Tiistaina Vimpelin Veto voitti Manse PP:n pesäpallo-ottelussa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Henri Puputti on esittänyt voimakasta kritiikkiä Manse PP:n seurajohtoa kohtaan. Hän palasi Vimpeliin kauden alussa, ja hänen mielestään seurassa on keskeisiä ongelmia. Tiistaina Vimpelin Veto voitti Manse PP:n pesäpallo-ottelussa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 09:09, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Henri Puputti kritisoi Manse PP:n johtoa • Puputti rikkoi kunnariaennätyksen Superpesiksessä.
Puputti kritisoi Manse PP:tä
Henri Puputti on sanonut ankarasti Manse PP:n johtoa kohtaan. Hän palasi Vimpeliin tälle kaudelle. Tiistaina Vimpelin Veto voitti Manse PP:n pesäpallo-ottelussa. Veto voitti kotiutuslyöntikisassa 2–1.
Henri Puputti on esittänyt voimakasta kritiikkiä Manse PP:n seurajohtoa kohtaan. Hän palasi Vimpeliin kauden alussa, ja hänen mielestään seurassa on keskeisiä ongelmia. Tiistaina Vimpelin Veto voitti Manse PP:n…
Henri Puputti on rikkonut Superpesiksen kunnariaennätyksen, saavuttaen nyt 113 kunnaria. Hän on myös pelannut yli 700 pääsarjaottelua ja voittanut useita SM-mitaleita. Puputti aikoo jatkaa uraansa vielä useamman kauden,…
Henri Puputti teki historiaa pesäpallossa, kun hän iski kaksi kunnaria Kouvolan Pallonlyöjiä vastaan. Tämän myötä hän nousi miesten Superpesiksen kaikkien aikojen kunnaritilaston…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #HenriPuputti, #Superpesis
Naisten Superpesiksen otteluissa Pöytyän Urheilijat voitti Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja Manse PP Tampere voitti Oulun Lippo Naiset 2–0. Pöytyän ottelussa palkittiin Tinja…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n miesten Superpesiksen ottelussa 1–0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä erässä, mutta Imatra vei voiton toisessa erässä. Yleisöä ottelussa…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Miesten Superpesiksen otteluissa Vimpelin Veto kohtasi Hyvinkään Tahkon, ja ottelu päättyi vierasvoittoon 2-1. Manse PP Tampereella voitti oman ottelunsa, kun taas Pattijoen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksessä Sotkamon Jymy voitti Hyvinkään Tahkon 1–0. Alajärven Ankkurit hävisi Manse PP:lle 0–2. Vimpelin Veto johtaa sarjaa 26 pisteellä, ja seuraavat…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksessä Manse PP voitti Kempeleen Kirin 2–0. Kouvolan Pallonlyöjät puolestaan voitti Koskenkorvan Urheilijat myös 2–0. Otteluissa palkittiin useita pelaajia ja yleisöä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 15.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähäisiä määriä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä voi kulkeutua Etelä-Lappiin. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.