Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Benjamin Rautiainen sai tiistai-iltana arvostetun palkinnon Euroopan parhaana nuorena jääkiekkoilijana. Rautiainen, joka pelaa Tapparassa, teki vaikuttavan kauden ja rikkoi useita ennätyksiä. Hänet valittiin myös Liigan runkosarjan parhaaksi pelaajaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Benjamin Rautiainen sai tiistai-iltana arvostetun palkinnon Euroopan parhaana nuorena jääkiekkoilijana. Rautiainen, joka pelaa Tapparassa, teki vaikuttavan kauden ja rikkoi useita ennätyksiä. Hänet valittiin myös Liigan runkosarjan parhaaksi pelaajaksi.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 07:21, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Benjamin Rautiainen voitti Euroopan palkinnon • Benjamin Rautiainen voitti Euroopan parhaan palkinnon • Benjamin Rautiainen voitti arvostetun palkinnon.
Rautiainen voitti Euroopan palkinnon
Benjamin Rautiainen sai palkinnon Euroopan parhaana nuorena jääkiekkoilijana. Hän pelaa Tapparassa ja teki hienon kauden. Rautiainen rikkoi ennätyksiä ja sai myös Liigan parhaan pelaajan tittelin. Hän on vasta 20-vuotias.
Benjamin Rautiainen sai tiistai-iltana arvostetun palkinnon Euroopan parhaana nuorena jääkiekkoilijana. Rautiainen, joka pelaa Tapparassa, teki vaikuttavan kauden ja rikkoi useita ennätyksiä. Hänet valittiin myös Liigan runkosarjan parhaaksi pelaajaksi.
Benjamin Rautiainen sai tiistai-iltana arvostetun palkinnon Euroopan parhaana nuorena jääkiekkoilijana. Rautiainen, joka pelaa Tapparassa, teki vaikuttavat 77 tehopistettä kaudella ja rikkoi useita ennätyksiä. Hänet valittiin myös Liigan runkosarjan…
Benjamin Rautiainen on valittu Euroopan parhaaksi nuoreksi jääkiekkoilijaksi. Hän sai palkinnon tiistai-iltana Prahassa, jättäen taakseen useita lahjakkaita pelaajia. Rautiainen teki päättyneellä kaudella 77 tehopistettä, rikkoi ennätyksiä ja valittiin…
Naisten MM-jääkiekon turnaus järjestetään Tanskassa 6.–16. marraskuuta. Turnauksen avausottelussa Suomi kohtaa isäntämaa Tanskan. Mukana on kymmenen maata, jotka on jaettu kahteen alkulohkoon.
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Carolina Hurricanes voitti NHL:n finaalisarjan neljännen ottelun Vegas Golden Knightsia vastaan lukemin 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki kapteeni Jordan Staal…
Jääkiekko
Jussi Ahokas, juniorikiekkoilijoiden mestarivalmentaja, on noussut NHL:n valmennusspekulaatioihin Memorial Cupin voiton myötä. Hän vahvisti, ettei Toronto Maple Leafs ole ollut häneen yhteydessä,…
Jääkiekko
NBA:n finaaliottelussa presidentti Donald Trump sai voimakkaat buuaukset kansallislaulun aikana. Ottelun puoliajalla Cardi B esiintyi, mikä johti härskeihin kommentteihin ESPN:n lähetyksessä. Entinen…
Jääkiekko
Jesse Puljujärven kultamitali on varastettu Helsingin keskustassa sijaitsevasta karaokebaarista. Puljujärvi vahvisti, että mitali katosi tiistaina, eikä sitä ole löytynyt baarista. Jos alkuperäistä…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.