Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Yhdysvallat on iskenyt Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen, ja Belfastissa mielenosoitukset ovat äityneet levottomuuksiksi. Samalla Kelan etuusmenot kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Carolina Hurricanes voitti NHL:n finaalisarjan neljännen ottelun Vegas Golden Knightsia vastaan lukemin 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki kapteeni Jordan Staal kolmannessa erässä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Carolina Hurricanes voitti NHL:n finaalisarjan neljännen ottelun Vegas Golden Knightsia vastaan lukemin 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki kapteeni Jordan Staal kolmannessa erässä.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 6 eri lähteestä, viimeisin päivitys 10.6.2026 klo 07:23, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Carolina Hurricanes voitti finaalin neljännen ottelun • Carolina voitti finaalitrillerissä • Carolina tasoitti NHL:n finaalisarjan.
Carolina voitti finaalin neljännen ottelun
Carolina Hurricanes voitti Vegas Golden Knightsin neljännessä finaaliottelussa. Ottelun lopputulos oli 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki Jordan Staal kolmannessa erässä. Avauserässä nähtiin neljä maalia.
Carolina Hurricanes voitti NHL:n finaalisarjan neljännen ottelun Vegas Golden Knightsia vastaan lukemin 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki kapteeni Jordan Staal kolmannessa erässä.
Carolina Hurricanes voitti NHL:n finaalisarjan neljännen ottelun Vegas Golden Knightsia vastaan lukemin 5–3. Voitto tasoitti otteluvoitot 2–2:een. Voittomaalin teki kapteeni Jordan Staal kolmannessa erässä.
Carolina Hurricanes voitti toisen ottelun NHL:n finaalisarjassa, tasoittaen sarjan 1-1:een. Ottelu oli jännittävä ja täynnä toimintaa, ja se herätti suurta kiinnostusta jääkiekkofanien keskuudessa. Seuraava ottelu pelataan Lahdessa, jossa…
Carolina Hurricanes voitti finaalisarjan toisen ottelun ja tasoitti sarjan 1-1:een. Ottelu oli jännittävä ja täynnä toimintaa, mikä lupaa mielenkiintoisia hetkiä tulevissa peleissä. Finaalisarja jatkuu seuraavaksi seuraavassa kaupungissa.
Carolina Hurricanes voitti toisen ottelun NHL:n finaalisarjassa ja tasoitti sarjan. Voitto tuli tiukan taistelun jälkeen, ja joukkueet ovat nyt tasapisteissä. Finaalisarja jatkuu seuraavalla ottelulla.
Carolina Hurricanes voitti Vegas Golden Knightsin jääkiekon NHL-finaalissa maalein 3–5. Ottelu oli täynnä jännitystä, ja Carolinan Jordan Staal teki kaksi maalia. Ottelusarja on nyt tasan 2–2, ja seuraava…
NHL:n finaalisarja Vegasin ja Carolinan välillä on täynnä draamaa ja käänteitä. Neljännessä ottelussa Vegas nousi Carolinan johdon tasoihin toisen erän aikana. Pelit ovat olleet vauhdikkaita ja maaleja on…
Mitch Marner teki historiaa NHL:n finaaleissa, kun hän teki hattutempun vain kuudessa minuutissa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun pelaaja onnistuu tässä niin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #Vegas
NHL:n finaaliotteluissa Carolinan valmennusjohto harkitsee maalivahtipeluutustaan. Frederik Andersen on ollut heikompi kuin aiemmin, mikä herättää kysymyksiä hänen pelaamisestaan. Kakkosmaalivahti Brandon Bussi esitti…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #NHL
NHL-finaalien kolmannessa ottelussa Vegas Golden Knights voitti Carolinan Hurricanesin jatkoajalla. Mitchell Marner teki hattutempun ja Carolina nousi neljän maalin takaa tasoihin, mutta…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL, #VegasGoldenKnights
Vegasin Golden Knightsin valmentaja John Tortorella menetti malttinsa toimittajille voitetun ottelun jälkeen. Vaikka joukkue voitti Carolina Hurricanesin jatkoajalla, Tortorella oli edelleen vihainen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #VegasGoldenKnights, #NHL
Brayden McNabbin loukkaantumisen vakavuus on edelleen epäselvä ennen Stanley Cup -finaalin kolmatta ottelua. Vegas Golden Knightsin päävalmentaja John Tortorella ei ole kommentoinut…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #VegasGoldenKnights, #NHL
Carolina Hurricanes teki Stanley Cup -finaalissa uskomattoman nousun, voittaen ottelun, vaikka oli vielä viimeisen kymmenminuuttisen alkaessa useamman maalin tappiolla. Tämä on ensimmäinen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #CarolinaHurricanes, #NHL
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.