Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Oulun yliopiston rehtori Arto Maaninen on eronnut häirintäsyytösten vuoksi. Samalla Suomi hankkii uusia liitopommeja Yhdysvalloista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vimpelin Veto voitti Tampereen Manse PP:n Superpesiksen kärkiottelussa 2–1. Ottelu ratkesi toisen kotiutuslyöntikisan jälkeen, kun Ville Soini iski ratkaisevan lyönnin. Veto-kapteenia harmitti joukkueen otteen heikkeneminen ottelun aikana.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vimpelin Veto voitti Tampereen Manse PP:n Superpesiksen kärkiottelussa 2–1. Ottelu ratkesi toisen kotiutuslyöntikisan jälkeen, kun Ville Soini iski ratkaisevan lyönnin. Veto-kapteenia harmitti joukkueen otteen heikkeneminen ottelun aikana.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 22:01, pääluokka Pesäpallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vimpelin Veto voitti pesäpallossa • Vimpeli voitti Mansen tiukassa pelissä.
Vimpelin Veto voitti pesäpallossa
Vimpelin Veto voitti Tampereen Manse PP:n pesäpallon Superpesiksen kärkiottelussa. Ottelu päättyi 2–1. Ville Soini teki tärkeän lyönnin, joka ratkaisi pelin. Kapteeni Henri Puputti oli kuitenkin huolissaan joukkueen otteen heikkenemisestä.
Vimpelin Veto voitti Tampereen Manse PP:n Superpesiksen kärkiottelussa 2–1. Ottelu ratkesi toisen kotiutuslyöntikisan jälkeen, kun Ville Soini iski ratkaisevan lyönnin. Veto-kapteenia harmitti joukkueen otteen heikkeneminen ottelun aikana.
Vimpelin Veto voitti Manse PP:n tiukassa kärkikamppailussa lukemin 2–1. Ottelu kesti lähes kolme tuntia ja ratkesi Vimpelin Ville Soinin lyöntiin. Henri Puputti, joka siirtyi Mansesta Vimpeliin, loisti pelissä…
Henri Puputti teki historiaa pesäpallossa, kun hän iski kaksi kunnaria Kouvolan Pallonlyöjiä vastaan. Tämän myötä hän nousi miesten Superpesiksen kaikkien aikojen kunnaritilaston…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #HenriPuputti, #Superpesis
Naisten Superpesiksen otteluissa Pöytyän Urheilijat voitti Jyväskylän Kirittäret 2–0 ja Manse PP Tampere voitti Oulun Lippo Naiset 2–0. Pöytyän ottelussa palkittiin Tinja…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Imatran Pallo-Veikot voitti Manse PP:n miesten Superpesiksen ottelussa 1–0. Ottelu päättyi tasapeliin ensimmäisessä erässä, mutta Imatra vei voiton toisessa erässä. Yleisöä ottelussa…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Miesten Superpesiksen otteluissa Vimpelin Veto kohtasi Hyvinkään Tahkon, ja ottelu päättyi vierasvoittoon 2-1. Manse PP Tampereella voitti oman ottelunsa, kun taas Pattijoen…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksessä Sotkamon Jymy voitti Hyvinkään Tahkon 1–0. Alajärven Ankkurit hävisi Manse PP:lle 0–2. Vimpelin Veto johtaa sarjaa 26 pisteellä, ja seuraavat…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #Superpesis, #VimpelinVeto
Miesten Superpesiksessä Manse PP voitti Kempeleen Kirin 2–0. Kouvolan Pallonlyöjät puolestaan voitti Koskenkorvan Urheilijat myös 2–0. Otteluissa palkittiin useita pelaajia ja yleisöä…
Pesäpallo • jaetut avainsanat: #MansePP, #Superpesis
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 18.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja keskiosissa enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta paikoin runsaiksi. Maan pohjoisosissa siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa paikoin kohtalaisiksi. Kuusi ja mänty kukkivat maan pohjoisosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Pohjois-Lapissa ja päättyy Keski-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski-Lapissa hyvin pieniksi ja Pohjois-Lapissa pieniksi. Heinän siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisesta runsaaseen, ja Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa vähäisestä kohtalaiseen. Keski- ja Pohjois-Lapissa siitepölymäärien odotetaan jäävän vähäisiksi. Sade laskee ilmassa olevan siitepölyn määrää.