Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Nintendo on vahvistanut, että Kingdom Hearts -pelisarja julkaistaan Switch 2:lle. Pelisarja tulee saataville kolmessa kokoelmassa sekä yhtenä kokonaisuutena. Lisäksi Kingdom Hearts 4 on julkistettu, mutta lisätietoja siitä saadaan odottaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Nintendo on vahvistanut, että Kingdom Hearts -pelisarja julkaistaan Switch 2:lle. Pelisarja tulee saataville kolmessa kokoelmassa sekä yhtenä kokonaisuutena. Lisäksi Kingdom Hearts 4 on julkistettu, mutta lisätietoja siitä saadaan odottaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 22:36, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Kingdom Hearts -pelisarja saapuu Switch 2:lle • Kingdom Hearts 4 julkistettiin Nintendo Switch 2:lle.
Kingdom Hearts tulee Switch 2:lle
Nintendo tuo Kingdom Hearts -pelisarjan Switch 2:lle. Pelit julkaistaan kolmessa kokoelmassa ja yhdessä isossa paketissa. Ensimmäinen kokoelma sisältää useita pelejä ja leffan. Kingdom Hearts 4 on myös tulossa, mutta siitä ei ole vielä paljon tietoa.
Nintendo on vahvistanut, että Kingdom Hearts -pelisarja julkaistaan Switch 2:lle. Pelisarja tulee saataville kolmessa kokoelmassa sekä yhtenä kokonaisuutena. Lisäksi Kingdom Hearts 4 on julkistettu, mutta lisätietoja siitä saadaan…
Kingdom Hearts -pelisarjan uusi osa, Kingdom Hearts 4, julkistettiin Nintendo Direct -lähetyksessä. Peli vie päähahmo Soran jälleen maailmojen halki, mutta tarkkoja tietoja julkaisupäivästä ei ole vielä saatavilla. Uusia…
Tomodachi Life: Living the Dream on noussut myyntilistojen kärkeen. Nintendo kehitti pelin, joka on saatavilla Switch- ja Switch 2 -konsoleille. Peli on…
Pelit • jaetut avainsanat: #Nintendo
FromSoftwaren suosittu peli Elden Ring saapuu Switch 2:lle 28. elokuuta. Tarnished Edition sisältää peruspelin, laajennuksen Shadow of the Erdtree sekä uusia hahmoluokkia…
Pelit • jaetut avainsanat: #Switch2
BioWare-studion Baldur’s Gate 2 -peliin on kehitteillä uusi versio, joka saa tuekseen alkuperäisen pelin pääsuunnittelijan. Uudistettu painos tuo mukanaan lisää sisältöä Dungeons…
Pelit • jaetut avainsanat: #Roolipelit
The Last Caretaker niminen peli voitti Vuoden 2025 parhaana suomalaisena pelinä Finnish Game Awards -gaalassa. Kakkossijalle sijoittui My Winter Car ja kolmanneksi…
Pelit
Xbox on vahvistanut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka keskittyy tunnelmanrakennukseen zombiapokalypsin teemalla. Varsinaista…
Pelit
Fobri-studio julkaisee uuden seikkailupelin, jossa pelaajat ohjaavat tonttuja murtokeikoilla. Burglin’ Gnomes -pelissä tontut varastelevat esineitä ja suorittavat tehtäviä satunnaisesti luotuihin taloihin. Peli…
Pelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.