Nimipäivä:
Ensio
16°C Helsinki

Poliisi etsii tietoja liikenneonnettomuudesta

Aihesivu: Poliisi etsii tietoja liikenneonnettomuudesta

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Vaasan Isolahdessa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui kaksi nuorta. Mustaa Kiaa ajanut nainen törmäsi polkupyöräilijöihin ja poistui paikalta ilman yhteystietojen vaihtamista. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ja kuljettajaa ottamaan yhteyttä.

  • 3 juttua
  • 2 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 9.6.2026 klo 15:51
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Vaasan Isolahdessa tapahtui liikenneonnettomuus, jossa loukkaantui kaksi nuorta. Mustaa Kiaa ajanut nainen törmäsi polkupyöräilijöihin ja poistui paikalta ilman yhteystietojen vaihtamista. Poliisi pyytää silminnäkijöitä ja kuljettajaa ottamaan yhteyttä.

Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 15:51, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Savon Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii tietoja liikenneonnettomuudesta • 7-vuotias poika kuoli bussi-onnettomuudessa • Alaikäinen mopoilija kuoli liikenneonnettomuudessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 9.6.2026 klo 15:51.
  • Koosteessa on nyt 3 juttua 2 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Liikenneonnettomuus, #Vaasa, #Poliisi.

Selkokielinen yhteenveto

Poliisi etsii tietoja onnettomuudesta

Vaasan Isolahdessa tapahtui onnettomuus, jossa kaksi nuorta loukkaantui. Mustaa Kiaa ajanut nainen törmäsi heidän polkupyöriinsä. Kuljettaja pysähtyi, mutta lähti ilman yhteystietojen vaihtamista. Poliisi pyytää havaintoja ja yhteydenottoja.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.