Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylästä on löytynyt saunalautta, ja poliisi etsii sen omistajaa. Lautta löytyi Päijänteen rannalta, ja omistajaa pyydetään ottamaan yhteyttä löytötavarapalveluihin. Yhteystiedot löytyvät poliisin Facebook-päivityksestä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylästä on löytynyt saunalautta, ja poliisi etsii sen omistajaa. Lautta löytyi Päijänteen rannalta, ja omistajaa pyydetään ottamaan yhteyttä löytötavarapalveluihin. Yhteystiedot löytyvät poliisin Facebook-päivityksestä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 12:30, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii saunalautan omistajaa.
Poliisi etsii saunan omistajaa
Jyväskylästä on löytynyt saunalautta. Poliisi haluaa löytää saunan omistajan. Omistaja voi ottaa yhteyttä löytötavarapalveluihin. Yhteystiedot ovat Facebookissa.
Jyväskylästä on löytynyt saunalautta, ja poliisi etsii sen omistajaa. Lautta löytyi Päijänteen rannalta, ja omistajaa pyydetään ottamaan yhteyttä löytötavarapalveluihin. Yhteystiedot löytyvät poliisin Facebook-päivityksestä.
Onnettomuustutkintakeskus Otkes on aloittanut turvallisuustutkinnan Kannonkoskella tapahtuneesta pienkoneonnettomuudesta. Pienkone syöksyi metsään torstai-iltana, ja koneessa ollut 78-vuotias lentäjä kuoli myöhemmin sairaalassa. Kone oli…
Liikenne
Lappeenrannan Terminaalinkadulla tapahtui onnettomuus, jossa henkilöauto törmäsi mopoilijaan. Vuonna 2009 syntynyt mopoilija kuoli tapahtumapaikalla. Poliisi tutkii tapausta törkeänä liikenneturvallisuuden vaarantamisena ja kuolemansyyntutkintana.
Liikenne
Tykkimäen huvipuistossa 14 ihmistä on jäänyt noin 30 metrin korkeuteen pysähtyneeseen laitteeseen. Pelastuslaitos laskee heitä alas nostolava-autolla. Tilanne alkoi puoli kuuden aikaan.
Liikenne
Helsingissä tapahtuneessa bussiturmassa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Onnettomuus tapahtui Senaatintorin kulmalla, kun pysäköity bussi valui ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen naiseen. Poliisi…
Liikenne
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri…
Liikenne
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.