Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Toukokuu oli Ukrainassa siviileille tuhoisin kuukausi neljään vuoteen, kertoo YK. Yhdysvallat on surmannut venezuelalaisen Tren de Aragua -rikollisjärjestön…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisat alkavat Mexico Cityssä, jossa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Kisojen katseluoikeudet on jaettu Ylen ja MTV:n kesken.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisat alkavat Mexico Cityssä, jossa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Kisojen katseluoikeudet on jaettu Ylen ja MTV:n kesken.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 09:49, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa MM-jalkapallon pelit häiritsevät unirytmiä • MM-jalkapallon pelit häiritsevät unirytmiä • MM-jalkapallon pelit häiritsevät unirytmiä.
MM-jalkapallon pelit häiritsevät unta
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa myöhään illalla ja aikaisin aamulla. Kisat alkavat Mexico Cityssä, kun Meksiko pelaa Etelä-Afrikkaa vastaan. Ottelut näkyvät Ylen ja MTV:n kanavilla. Kisojen aikataulu voi vaikuttaa ihmisten unirytmiin.
MM-jalkapallon ottelut pelataan Suomessa ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisat alkavat Mexico Cityssä, jossa Meksiko kohtaa Etelä-Afrikan. Kisojen katseluoikeudet on jaettu Ylen ja MTV:n kesken.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Meksikossa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa. Ottelut pelataan ilta- ja aamuaikaan Suomen aikaa, mikä vaikuttaa unirytmiin. Kisojen katseluoikeudet on jaettu Ylen ja MTV:n kesken.
Jalkapallon MM-kisat alkavat Meksikossa, Yhdysvalloissa ja Kanadassa. Ottelut pelataan ilta- ja aamuaikaan, mikä vaikuttaa suomalaisten unirytmiin. Kisojen joukkuemäärä on laajentunut 48:aan, ja ottelut tarjoavat laadukasta jalkapalloa.
Miesten jalkapallon MM-lopputurnaus käynnistyy ensi kesänä, ja mukana on ennätykselliset 48 joukkuetta. Turnauksessa pelataan yhteensä 104 ottelua, joista 72 on alkulohkoissa ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMjalkapallo
Miesten MM-jalkapallo alkaa torstaina Pohjois-Amerikassa, ja kisojen lähetysoikeudet jakavat Yle ja MTV. Kumpikin mediayhtiö näyttää 52 ottelua, ja lähetysvuorot vaihtuvat vuorokausittain. Yle…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #MMJalkapallo
Yhdysvaltain jalkapallon MM-kisojen avausottelu on uhattuna lakon vuoksi. Lähes 2 000 SoFi-stadionin ruokapalvelutyöntekijää on äänestänyt lakon valtuuttamisen puolesta. Neuvottelut työntekijöiden ja stadionin…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Yhdysvallat, #MMjalkapallo
Suomen alle 21-vuotiaiden jalkapallomaajoukkue voitti Norjan vierasottelussa 2-0. Onni Helén teki avausmaalin ja hankki rangaistuspotkun, jonka Matias Siltanen viimeisteli. Suomi on EM-karsinnoissa…
Jalkapallo
Tanskan jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalasta ja odotetaan kotiutuvan pian. Eriksen menetti tajuntansa harjoitusottelussa, mutta hänen terveydentilansa on nyt hyvä.…
Jalkapallo
Christian Eriksenin tuupertuminen jalkapallo-ottelussa herätti laajaa huolta ja tukea. Tanskan pelaajat itkivät tapahtuman jälkeen, ja ottelu keskeytettiin. Eriksen on kuitenkin tajuissaan ja…
Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 12.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa, ja koivun siitepölyä kulkeutuu Etelä-Lappiin. Heinät kukkivat koko maassa. Koivun siitepölyä on ilmassa vähän Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat enimmäkseen vähäisiä maan pohjoisosissa. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Kukinta lähestyy loppua maan eteläosissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu heikkona Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Koivun siitepölymäärät jäävät Keski- ja Pohjois-Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä maan pohjoisosissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.