Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Varkaudessa huoltoaseman katto romahti, ja lapsilisien ostovoima on laskenut merkittävästi. Lisäksi Nato-jäsenyyden kustannukset ovat edelleen epäselviä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Raaseporissa Tammisaaressa on löydetty hukkuneina aikuinen ja kouluikäinen lapsi. Henkilöt löytyivät laajojen etsintöjen jälkeen Västerbyn ulkoilualueelta. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Raaseporissa Tammisaaressa on löydetty hukkuneina aikuinen ja kouluikäinen lapsi. Henkilöt löytyivät laajojen etsintöjen jälkeen Västerbyn ulkoilualueelta. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 10:07, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Ilta-Sanomat, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Aikuinen ja lapsi hukkui Raaseporissa • Aikuinen ja lapsi hukkuneina Raaseporissa • Aikuinen ja lapsi hukkuneet Tammisaaressa.
Aikuinen ja lapsi hukkui Raaseporissa
Raaseporissa on tapahtunut surullinen onnettomuus. Aikuinen ja lapsi löytyivät hukkuneina vedestä. Heidät löydettiin laajojen etsintöjen jälkeen. Poliisi tutkii tapausta edelleen.
Raaseporissa Tammisaaressa on löydetty hukkuneina aikuinen ja kouluikäinen lapsi. Henkilöt löytyivät laajojen etsintöjen jälkeen Västerbyn ulkoilualueelta. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Raaseporissa on löydetty aikuinen ja alle kouluikäinen lapsi hukkuneina. Hätäkeskus sai ilmoituksen kadonneista maanantai-iltana, ja etsinnät johtivat löydöksiin Västerbyn ulkoilualueella. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn tutkintana.
Raaseporin Tammisaaressa löydettiin hukkuneina aikuinen ja kouluikäinen lapsi. Hätäkeskukseen ilmoitettiin kadonneista maanantai-iltana, ja etsinnöissä oli mukana useita viranomaisia. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Raaseporissa Tammisaaressa tapahtui hukkumistapaus, jossa aikuinen ja alle kouluikäinen lapsi menettivät henkensä. Hätäkeskus sai ilmoituksen kadonneista maanantai-iltana, ja etsinnät päättyivät valitettavasti kuolemaan. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi, mutta…
Raaseporin Tammisaaressa löytyi hukkuneina aikuinen ja alle kouluikäinen lapsi. Hätäkeskukseen oli ilmoitettu kadonneista henkilöistä, ja laajat etsinnät johtivat heidän löytymiseensä vedestä. Poliisi tutkii tapausta kuolemansyyn selvittämiseksi.
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on nähty viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta, ja hänen epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Pohjanmaan poliisi pyytää havaintoja kadonneesta naisesta, joka katosi Seinäjoelta maanantaina. Nainen liikkuu valkoisella henkilöautolla, ja poliisi on julkaissut hänen kuvansa. Havainnoista voi…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai…
Kotimaa
Jyväskylän sairaala Novassa tehtiin pommiuhka tarkastus tiistaina aamulla. Poliisi sai ilmoituksen, mutta tarkastuksen jälkeen uhka todettiin perättömäksi. Tapahtumaa tutkitaan perättömän vaarailmoituksen perusteella.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.