Nimipäivä:
Ensio
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Varkaudessa huoltoaseman katto romahti, ja lapsilisien ostovoima on laskenut merkittävästi. Lisäksi Nato-jäsenyyden kustannukset ovat edelleen epäselviä.


Liikenneaseman katto romahti Varkaudessa

Aihesivu: Liikenneaseman katto romahti Varkaudessa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Varkauden Warkaudenportin liikenneaseman sisäkatto sortui tiistaiaamuna. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, sillä paikalla oli vain kaksi työntekijää takahuoneessa. Liikenneasema suljetaan vahinkojen vuoksi useaksi päiväksi.

  • 4 juttua
  • 4 lähdettä
  • Liikenne
  • Päivitetty 9.6.2026 klo 07:56
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Varkauden Warkaudenportin liikenneaseman sisäkatto sortui tiistaiaamuna. Onnettomuudessa ei ollut henkilövahinkoja, sillä paikalla oli vain kaksi työntekijää takahuoneessa. Liikenneasema suljetaan vahinkojen vuoksi useaksi päiväksi.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 07:56, pääluokka Liikenne.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Yle Uutiset, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liikenneaseman katto romahti Varkaudessa • Huoltoaseman katto romahti Varkaudessa • Huoltoaseman katto romahti Varkaudessa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 9.6.2026 klo 07:56.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 4 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Liikenne.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Varkaus, #Onnettomuus, #Huoltoasema.

Selkokielinen yhteenveto

Liikenneaseman katto sortui Varkaudessa

Varkauden Warkaudenportin liikenneaseman katto romahti varhain tiistaiaamuna. Onnettomuudessa ei ollut loukkaantuneita, koska paikalla oli vain kaksi työntekijää. Liikenneasema ei avaa oviaan useaan päivään tai viikkoon. Katto sortui noin 50 neliön alueelta kahvilinjaston päältä.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.