Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kokoomuksen Pihla Keto-Huovinen erotettiin eduskuntaryhmästä, ja Metsä Wood vähentää sata työtehtävää. Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa NBA-loppuottelussa lukemin 115–111. Voitolla Spurs johtaa sarjaa 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Ottelu oli jännittävä ja tiukka loppuun asti.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa NBA-loppuottelussa lukemin 115–111. Voitolla Spurs johtaa sarjaa 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Ottelu oli jännittävä ja tiukka loppuun asti.
Aiheesta on julkaistu 7 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 07:57, pääluokka Koripallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa San Antonio Spurs voitti Knicksin kolmannessa ottelussa • Spurs voitti Knicksin NBA-finaalissa • Spurs voitti Knicksin NBA-finaalissa.
Spurs voitti Knicksin kolmannessa pelissä
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa loppuottelussa. Ottelun lopputulos oli 115–111. Spurs johtaa nyt sarjaa voitoin 2–1. Mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin kolmannessa NBA-loppuottelussa lukemin 115–111. Voitolla Spurs johtaa sarjaa 2–1, ja mestaruuteen tarvitaan neljä voittoa. Ottelu oli jännittävä ja tiukka loppuun asti.
San Antonio Spurs kavensi NBA:n finaalisarjan voitot 1–2:een voittamalla New York Knicksin 115–111. Ottelu ratkesi tiukasti loppusekunneilla, kun Spursin Stephon Castle piti hermonsa vapaaheittoviivalla. Victor Wembanyama oli Spursin…
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin NBA:n finaalisarjan kolmannessa ottelussa 115–111. Voitto kavensi finaalisarjan voitot 1–2:een. Spursin Victor Wembanyama oli ottelun tehokkain pelaaja 32 pisteellään.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin NBA:n finaalisarjan kolmannessa ottelussa 115–111. Voitto kavensi finaalisarjan voitot 1–2:een. Spursin Victor Wembanyama oli ottelun tehokkain pelaaja 32 pisteellään.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin NBA-finaaleissa 115–111. Voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 1–2. Spursin puolustus ja Victor Wembanyaman torjunnat olivat keskeisiä voitossa.
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin NBA-finaaleissa 115–111, kaventaen ottelusarjan tilanteeksi 1–2. Spurs aloitti ottelun vahvasti, mutta Knicks teki hienon nousun toisen neljänneksen aikana. Kolmannella jaksolla Spurs…
San Antonio Spurs voitti New York Knicksin NBA-finaaleissa 115–111. Tämä voitto kavensi ottelusarjan tilanteen 1–2. Spurs aloitti vahvasti, mutta Knicks teki hyvän comebackin toisella neljänneksellä.
New York Knicks voitti San Antonio Spursin NBA:n loppuottelussa 105–95. Jalen Brunson oli joukkueensa ykköstykki 30 pisteellään. Knicks johtaa sarjaa voitoin 1–0,…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NewYorkKnicks, #SanAntonioSpurs
New York Knicks voitti San Antonio Spursin toistamiseen NBA:n finaalisarjassa. Ottelu päättyi 105–104 Knicksin hyväksi, vaikka Spurs johti suurimman osan pelistä. Knicks…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #Spurs
New York Knicks nousi 22 pisteen takaa voittoon Cleveland Cavaliersista NBA:n itälohkon finaalissa. Ottelu päättyi 115–104 Knicksin hyväksi jatkoajalla. Jalen Brunson teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #Knicks, #NBA
New York Knicks johtaa NBA:n finaalisarjaa voitoin 2–0, mikä on nostanut lippujen hintoja merkittävästi. Halvin lippu kolmanteen finaaliotteluun maksaa noin 6 500…
Koripallo • jaetut avainsanat: #NBA, #NewYorkKnicks
San Antonio Spurs voitti Oklahoma City Thunderin selvästi 118–91 ja tasoitti läntisen konferenssifinaalisarjan tilanteen 3–3. Ottelun tähdeksi nousi Victor Wembanyama, joka teki…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NBA
San Antonio Spurs on tasoittanut voitot Oklahoma City Thunderia vastaan NBA:n pudotuspeleissä. Joukkue voitti kuudennen ottelun selvästi 118–91, ja Victor Wembanyama oli…
Koripallo • jaetut avainsanat: #SanAntonioSpurs, #NBA
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.