Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Seinäjoella on ilmoitettu naisen katoamisesta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää kansalaisten apua mahdollisten havaintojen tekemisessä. Naisen löytymiseen liittyvät tiedot ovat tärkeitä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Seinäjoella on ilmoitettu naisen katoamisesta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää kansalaisten apua mahdollisten havaintojen tekemisessä. Naisen löytymiseen liittyvät tiedot ovat tärkeitä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 9.6.2026 klo 00:20, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Poliisi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Nainen on kateissa Seinäjoella.
Nainen on kadonnut Seinäjoella
Seinäjoella on kadonnut nainen. Poliisi tutkii tapausta ja etsii häntä. Kansalaisilta pyydetään apua, jos he ovat nähneet naisen. Tiedot naisen löytymisestä ovat tärkeitä.
Seinäjoella on ilmoitettu naisen katoamisesta. Poliisi tutkii tapausta ja pyytää kansalaisten apua mahdollisten havaintojen tekemisessä. Naisen löytymiseen liittyvät tiedot ovat tärkeitä.
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on nähty viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta, ja hänen epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai…
Kotimaa
Inarissa isä ja poika jäivät puukasaan puristuksiin, mutta pelastajat onnistuivat pelastamaan heidät nopeasti. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle saapui useita pelastusyksiköitä. Tehokkaan…
Kotimaa
Helsingissä liikkuu vapaana koira, joka puri kahta ihmistä maanantaina. Poliisi on saanut asiasta rikosilmoituksen ja etsii koiraa. Koiran omistaja oli aluksi saanut…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.