Nimipäivä:
Ensio
17°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Entinen toimitusjohtaja Jukka Kristo tuomittiin vankeuteen ihmiskaupasta. Lisäksi Naton hävittäjä ampui alas droonin Latvian ilmatilassa.


Ravituloksia Lappeenrannassa

Aihesivu: Ravituloksia Lappeenrannassa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailussa voittajaksi selviytyi VP Usva, joka juoksi ponilähdön 1100 metriä aikaan 2,56,8. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia eri matkoilla.

  • 2 juttua
  • 1 lähdettä
  • Ravit
  • Päivitetty 8.6.2026 klo 21:57
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Lappeenrannan ravikilpailuissa nähtiin useita jännittäviä suorituksia. Toto4-kilpailussa voittajaksi selviytyi VP Usva, joka juoksi ponilähdön 1100 metriä aikaan 2,56,8. Muissa lähdöissä kilpailijat esittivät hyviä suorituksia eri matkoilla.

Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 21:57, pääluokka Ravit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ravituloksia Lappeenrannassa • Ravituloksia Lappeenrannasta.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 8.6.2026 klo 21:57.
  • Koosteessa on nyt 2 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Ravit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Lappeenranta, #Ravit, #VPUsva.

Selkokielinen yhteenveto

Ravituloksia Lappeenrannassa

Lappeenrannassa järjestettiin ravikilpailut, joissa oli useita lähtöjä. Ponilähdössä voitti VP Usva ajalla 2,56,8. Muita kilpailuja juostiin eri matkoilla, ja monet hevoset esittivät hyviä suorituksia. Kilpailut olivat jännittäviä ja kiinnostavia.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.