Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Suomalainen yritti luvattomasti ylittää rajan Venäjälle, ja poliisi epäilee mopoilijaa törkeästä rikoksesta. Teollisuuden uudet tilaukset kasvavat merkittävästi.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Manse Pride -kulkue vaikuttaa joukkoliikenteeseen lauantaina 13. kesäkuuta. Liikennöinti on poikkeuksellista kello 14–15, ja ratikkaliikenteessä on katkoksia useilla pysäkeillä. Bussit siirtyvät myös poikkeusreiteille, mutta liikenne normalisoituu alkuiltaan mennessä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Manse Pride -kulkue vaikuttaa joukkoliikenteeseen lauantaina 13. kesäkuuta. Liikennöinti on poikkeuksellista kello 14–15, ja ratikkaliikenteessä on katkoksia useilla pysäkeillä. Bussit siirtyvät myös poikkeusreiteille, mutta liikenne normalisoituu alkuiltaan mennessä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 21:24, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Manse Pride muuttaa joukkoliikenteen aikatauluja.
Manse Pride muuttaa liikennettä
Manse Pride -kulkue on lauantaina 13. kesäkuuta. Se vaikuttaa joukkoliikenteeseen kello 14–15. Ratikkaliikenne on poikki useilla pysäkeillä. Bussit kulkevat poikkeusreiteillä, mutta liikenne palaa normaaliksi myöhemmin.
Manse Pride -kulkue vaikuttaa joukkoliikenteeseen lauantaina 13. kesäkuuta. Liikennöinti on poikkeuksellista kello 14–15, ja ratikkaliikenteessä on katkoksia useilla pysäkeillä. Bussit siirtyvät myös poikkeusreiteille, mutta liikenne normalisoituu alkuiltaan mennessä.
Poliisi tutkii konduktöörin pahoinpitelyä junassa, joka matkasi Helsingistä Tampereelle. Tapaus tapahtui torstain vastaisena yönä, kun matkustaja hermostui ja hyökkäsi konduktöörin kimppuun. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere
Tykkimäen huvipuistossa 14 ihmistä on jäänyt noin 30 metrin korkeuteen pysähtyneeseen laitteeseen. Pelastuslaitos laskee heitä alas nostolava-autolla. Tilanne alkoi puoli kuuden aikaan.
Liikenne
Helsingissä tapahtuneessa bussiturmassa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Onnettomuus tapahtui Senaatintorin kulmalla, kun pysäköity bussi valui ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen naiseen. Poliisi…
Liikenne
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri…
Liikenne
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.