Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Jyväskylässä, Sarvivuorentiellä, syttyi maanantai-iltana tulipalo luhtitalon käytävällä. Pelastuslaitos on ilmoittanut, että yksi henkilö loukkaantui onnettomuudessa. Pelastustyöt ovat käynnissä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Jyväskylässä, Sarvivuorentiellä, syttyi maanantai-iltana tulipalo luhtitalon käytävällä. Pelastuslaitos on ilmoittanut, että yksi henkilö loukkaantui onnettomuudessa. Pelastustyöt ovat käynnissä.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 23:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo syttyi Jyväskylässä luhtitalossa • Rovaniemen rivitalossa syttyi tulipalo • Rivitalossa syttyi tulipalo Rovaniemen Nivavaarassa.
Tulipalo syttyi Jyväskylässä
Jyväskylässä syttyi tulipalo luhtitalon käytävällä. Palo tapahtui maanantai-iltana Sarvivuorentiellä. Yksi ihminen loukkaantui tulipalossa. Pelastuslaitos on paikalla ja tekee töitä.
Jyväskylässä, Sarvivuorentiellä, syttyi maanantai-iltana tulipalo luhtitalon käytävällä. Pelastuslaitos on ilmoittanut, että yksi henkilö loukkaantui onnettomuudessa. Pelastustyöt ovat käynnissä.
Rovaniemen Nivavaarassa syttyi tulipalo rivitalossa maanantai-iltana. Tulipalon syynä oli akku, joka syttyi latauksen aikana autokatoksessa. Onneksi henkilövahinkoja ei tapahtunut.
Rovaniemen Nivavaarassa sijaitsevassa rivitalossa on syttynyt tulipalo. Pelastuslaitos on paikalla suorittamassa sammutustöitä.
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Rovaniemi
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai…
Kotimaa
Inarissa isä ja poika jäivät puukasaan puristuksiin, mutta pelastajat onnistuivat pelastamaan heidät nopeasti. Pelastuslaitos sai hälytyksen ja paikalle saapui useita pelastusyksiköitä. Tehokkaan…
Kotimaa
Kaksi alle 15-vuotiasta poikaa epäillään Salossa tapahtuneesta omakotitalon tulipalosta, joka tuhosi rakennuksen täysin. Tulipalo syttyi kesäkuun alussa, ja poliisi tutkii tapausta törkeänä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Korkein oikeus määräsi Jyväskylässä liukastuneelle naiselle yli kahden miljoonan euron korvaukset. Kiinteistöliitto kuitenkin rauhoittelee taloyhtiöitä, eikä näe ratkaisua uutena vastuuna kiinteistönomistajille. Nainen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Jyväskylä
Vantaan Kivistössä syttyi tulipalo maanantain vastaisena yönä. Hätäkeskus sai ilmoituksen palosta aamuyhden jälkeen, ja paikalle hälytettiin kahdeksan pelastusyksikköä. Palo oli vielä aktiivinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.