Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Doom: The Dark Ages -peliin julkaistaan uusi laajennus, joka tuo mukanaan jatkoa pelin tarinalle ja uusia haasteita. Laajennus sisältää uusia vihollisia, salaisuuksia ja syvempää pelimekaniikkaa. Samalla julkaistaan myös päivitys, joka parantaa pelin kustomointimahdollisuuksia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Doom: The Dark Ages -peliin julkaistaan uusi laajennus, joka tuo mukanaan jatkoa pelin tarinalle ja uusia haasteita. Laajennus sisältää uusia vihollisia, salaisuuksia ja syvempää pelimekaniikkaa. Samalla julkaistaan myös päivitys, joka parantaa pelin kustomointimahdollisuuksia.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 20:05, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Doom: The Dark Ages saa uuden laajennuksen.
Doom: The Dark Ages saa laajennuksen
Doom: The Dark Ages -peliin tulee uusi laajennus, joka julkaistaan 7. heinäkuuta. Laajennus tuo lisää tarinaa ja uusia vihollisia. Pelaajat saavat myös uusia haasteita ja salaisuuksia. Samalla peliin tulee päivitys, joka parantaa kustomointimahdollisuuksia.
Doom: The Dark Ages -peliin julkaistaan uusi laajennus, joka tuo mukanaan jatkoa pelin tarinalle ja uusia haasteita. Laajennus sisältää uusia vihollisia, salaisuuksia ja syvempää pelimekaniikkaa. Samalla julkaistaan myös…
Maverick Games on esitellyt esikoispelinsä, Clutchin, Summer Games Fest -tapahtumassa. Peli tarjoaa elokuvamaista tarinavetoista autoilua avoimessa maailmassa, ja se sijoittuu Japaniin. Clutch…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Beat The Champions on uusi arcade-jalkapallopeli, joka vie säännöt äärimmilleen. Pelissä ei jaella rangaistuksia rangaistusalueen ulkopuolella, mikä tekee otteluista arvaamattomia ja jännittäviä.…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Xbox on julkaissut listan kesäkuussa Game Pass -tilauspalveluun saapuvista peleistä. Mukana on useita uutuuksia, kuten selviytymispeli ja avaruusseikkailu. Pelit julkaistaan eri päivinä…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Silent Hill: Townfall -pelin julkaisupäivä on vahvistettu 24. syyskuuta. Peli sijoittuu vuoden 1996 Skotlantiin ja seuraa Simon Ordellin matkaa St. Amelian saarella.…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Lara Croft palaa ensi talvena, kun ensimmäinen Tomb Raider -peli saa uuden version. Peli vie seikkailijat muinaisiin Kreikan raunioihin ja Egyptin autiomaahan,…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Remedy Entertainment julkaisee Control-pelin jatko-osan, nimeltään CONTROL Resonant, 24. syyskuuta. Pelin julkaisijana toimii Remedy ja rahoittajana Annapurna Pictures. Pelin hinnat vaihtelevat alueittain,…
Pelit • jaetut avainsanat: #Videopelit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.