Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen toimitusjohtaja Jukka Kristo tuomittiin vankeuteen ihmiskaupasta. Lisäksi Naton hävittäjä ampui alas droonin Latvian ilmatilassa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Christian Eriksen on toipumassa sydänongelmista ja kotiutumassa sairaalasta. Hänellä on käytössä rytmihäiriötahdistin, joka seuraa sydämen toimintaa ja voi tarvittaessa palauttaa normaalin rytmin. Kardiologin mukaan tahdistin voi pelastaa hengen hätätilanteessa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Christian Eriksen on toipumassa sydänongelmista ja kotiutumassa sairaalasta. Hänellä on käytössä rytmihäiriötahdistin, joka seuraa sydämen toimintaa ja voi tarvittaessa palauttaa normaalin rytmin. Kardiologin mukaan tahdistin voi pelastaa hengen hätätilanteessa.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 19:49, pääluokka Jalkapallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Aamulehti, Helsingin Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Christian Eriksenin sydänsairaus ja tahdistin • Christian Eriksen kotiutui sairaalasta • Christian Eriksen kertoi voinnistaan.
Christian Eriksen toipuu sydänongelmista
Christian Eriksen on ollut sairaalassa sydänongelmien vuoksi. Hän voi hyvin ja on palaamassa kotiin. Eriksenillä on rytmihäiriötahdistin, joka auttaa sydäntä toimimaan oikein. Lääkäri kertoo, että tahdistin voi pelastaa hengen, jos sydämessä on vaarallinen rytmihäiriö.
Christian Eriksen on toipumassa sydänongelmista ja kotiutumassa sairaalasta. Hänellä on käytössä rytmihäiriötahdistin, joka seuraa sydämen toimintaa ja voi tarvittaessa palauttaa normaalin rytmin. Kardiologin mukaan tahdistin voi pelastaa hengen…
Christian Eriksen on päässyt sairaalasta kotiin ja voi hyvin. Hän julkaisi päivityksen terveydentilastaan Instagramissa, jossa kertoi olevan perheensä kanssa. Eriksen romahti kentällä Tanskan ja Ukrainan ottelussa, mutta pystyi…
Christian Eriksen kertoi voivansa hyvin ja olevan kotona perheensä kanssa. Hän romahti kentälle Tanskan ja Ukrainan ottelussa, mutta pystyi kävelemään itse ambulanssiin hoitotoimenpiteiden jälkeen. Eriksen on käyttänyt sydämentahdistinta…
Tanskan jalkapallomaajoukkueen keskikenttäpelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalasta ja odotetaan kotiutuvan pian. Eriksen menetti tajuntansa harjoitusottelussa, mutta hänen terveydentilansa on nyt hyvä.…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ChristianEriksen, #Tanska
Christian Eriksenin tuupertuminen jalkapallo-ottelussa herätti laajaa huolta ja tukea. Tanskan pelaajat itkivät tapahtuman jälkeen, ja ottelu keskeytettiin. Eriksen on kuitenkin tajuissaan ja…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #ChristianEriksen, #Tanska
Suomen jalkapallomaajoukkue Huuhkajat hävisi Unkarille 2–1 ystävyysottelussa. Unkari siirtyi johtoon kahdella maalilla ensimmäisellä puoliajalla, mutta Toni Miettinen teki Huuhkajille yhden maalin toisella…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen naisten jalkapallomaajoukkue, Helmarit, voitti Slovakian runsasmaalisesti MM-karsinnoissa. Voitto nosti Helmarit tasapisteisiin Portugalin kanssa B-liigan kolmoslohkon kärjessä. Liigavaiheen päätösmatsi pelataan Tampereella ensi…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Alle 21-vuotiaiden miesten maaottelussa Suomi voitti Ruotsin 3–1. Ottelu pelattiin Kalmarissa, ja ensimmäinen puoliaika päättyi tasatilanteessa 1–1. Suomi onnistui kääntämään pelin edukseen…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Kansainvälinen jalkapalloliitto Fifa on päättänyt kieltää omien juomapullojen tuomisen stadioneille tulevissa MM-kilpailuissa. Päätös tuli viime hetkellä, sillä aiemmin pullot olivat sallittuja. Katsojat…
Jalkapallo • jaetut avainsanat: #Jalkapallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.