Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Xbox on vahvistanut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka keskittyy tunnelmanrakennukseen zombiapokalypsin teemalla. Varsinaista julkaisupäivää ei ole vielä ilmoitettu, mutta peli tulee saataville Xbox Series X/S:lle, PC:lle ja PS5:lle.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Xbox on vahvistanut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka keskittyy tunnelmanrakennukseen zombiapokalypsin teemalla. Varsinaista julkaisupäivää ei ole vielä ilmoitettu, mutta peli tulee saataville Xbox Series X/S:lle, PC:lle ja PS5:lle.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 18:31, pääluokka Pelit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna • Halo: Campaign Evolved julkaistaan heinäkuussa • Gears of War: E-Day julkaistaan lokakuussa.
State of Decay 3 tulee ensi vuonna
Xbox on kertonut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka näyttää pelin tunnelmaa. Trailerissa ei ole pelikuvaa, vaan se keskittyy maailmanrakennukseen. Peli tulee Xbox Series X/S:lle, PC:lle ja PS5:lle.
Xbox on vahvistanut, että State of Decay 3 julkaistaan ensi vuonna. Pelistä on julkaistu uusi traileri, joka keskittyy tunnelmanrakennukseen zombiapokalypsin teemalla. Varsinaista julkaisupäivää ei ole vielä ilmoitettu, mutta…
Xbox on esitellyt uuden trailerin Halo: Campaign Evolved -pelistä, joka on modernisoitu versio alkuperäisestä Halo: Combat Evolvedista. Peli julkaistaan 28. heinäkuuta Xbox Series X/S:lle, PC:lle ja PlayStation 5:lle.…
Xbox on esitellyt Gears of War -pelisarjan seuraavan osan, E-Dayn, XBOX Games Showcase -tilaisuudessa. Peli vie pelaajat sarjan alkuhetkiin ja esittelee tutun räiskintätyylin uusissa ympäristöissä. E-Day julkaistaan 6.…
Minecraft Dungeons 2:n virallinen julkaisupäivä on 29. syyskuuta. Peli tarjoaa uusia luolastoseikkailuja ja hahmonkehityselementtejä. Se ilmestyy Xboxille, PS5:lle, pc:lle ja Nintendo Switchille.
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox
Insomniac Gamesin tuleva Marvel’s Wolverine -peli on suunniteltu erityisen brutaaliksi. Pelissä on kuitenkin mahdollisuus poistaa veri ja väkivaltaefektit näkyvistä, jotta pelaajat voivat…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation
Xbox on julkaissut listan kesäkuussa Game Pass -tilauspalveluun saapuvista peleistä. Mukana on useita uutuuksia, kuten selviytymispeli ja avaruusseikkailu. Pelit julkaistaan eri päivinä…
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox
Silent Hill: Townfall -pelin julkaisupäivä on vahvistettu 24. syyskuuta. Peli sijoittuu vuoden 1996 Skotlantiin ja seuraa Simon Ordellin matkaa St. Amelian saarella.…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation
PlayStationin kesäkuun State of Play -lähetys esitetään keskiviikon puolelle yöhön. Erikoislähetyksessä esitellään PS5:n tulevia pelejä, mukaan lukien Insomniac Gamesin Marvel’s Wolverine. Lähetys…
Pelit • jaetut avainsanat: #PlayStation
Xbox on ilmoittanut, että odotetun Fable-roolipelin julkaisu on siirtynyt vuodesta 2026 vuoteen 2027. Siirron taustalla on halu varmistaa pelille ansaittu huomio, välttäen…
Pelit • jaetut avainsanat: #Xbox
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa. Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän. Sade laskee siitepölymääriä.