Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaan Viertolan Jänönhännässä syttyi maanantai-iltapäivänä tulipalo kerrostalon parvekkeella. Asukkaat alkoivat sammuttaa paloa heti sen havaittuaan, mikä rajoitti vahinkoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen noin kello 15.10 ja paikalle saapui yhdeksän pelastusyksikköä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaan Viertolan Jänönhännässä syttyi maanantai-iltapäivänä tulipalo kerrostalon parvekkeella. Asukkaat alkoivat sammuttaa paloa heti sen havaittuaan, mikä rajoitti vahinkoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen noin kello 15.10 ja paikalle saapui yhdeksän pelastusyksikköä. Poliisi tutkii palon syttymissyytä.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 17:13, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo Jänönhännässä, poliisi tutkii syytä.
Tulipalo Jänönhännässä, poliisi tutkii
Vantaan Jänönhännässä syttyi tulipalo parvekkeella. Asukkaat alkoivat sammuttaa paloa heti. Heidän toimintansa auttoi vähentämään vahinkoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen kello 15.10. Poliisi tutkii, miksi palo syttyi.
Vantaan Viertolan Jänönhännässä syttyi maanantai-iltapäivänä tulipalo kerrostalon parvekkeella. Asukkaat alkoivat sammuttaa paloa heti sen havaittuaan, mikä rajoitti vahinkoja. Pelastuslaitos sai hälytyksen noin kello 15.10 ja paikalle saapui yhdeksän…
Vantaan Kivistössä syttyi tulipalo maanantain vastaisena yönä. Hätäkeskus sai ilmoituksen palosta aamuyhden jälkeen, ja paikalle hälytettiin kahdeksan pelastusyksikköä. Palo oli vielä aktiivinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Vantaalla kerrostalon parveke vaurioitui pahasti tulipalossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä ja paikalle lähetettiin useita pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Tilanne oli…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Kuhmoisissa syttyi tulipalo, joka tuhosi piharakennuksen täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskiyön jälkeen, mutta rakennus oli jo täydessä palossa. Palo ei levinnyt ympäristöön…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Vantaan Kivistössä syttyi yöllä tulipalo kerrostalohuoneistossa, joka sai alkunsa seitsemännestä kerroksesta. Palo saatiin nopeasti hallintaan, eikä se levinnyt muihin asuntoihin. Onneksi henkilövahinkoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Enontekiöllä Niskantiellä sijaitseva autotalli tuhoutui tulipalossa maanantain vastaisena yönä. Tulipalossa myös autotallin vieressä ollut pakettiauto vaurioitui. Asukas onnistui suojaamaan päärakennuksen vedellä, ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Haukiputaan Jokikylässä syttyi tulipalo, joka tuhosi autokatoksellisen varastorakennuksen ja siellä olleen henkilöauton. Pelastuslaitos sai palon hallintaan, estäen sen leviämisen viereisiin rakennuksiin. Rakennus…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo, #Pelastuslaitos
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.