Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on nähty viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta, ja hänen epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää yleisöltä vihjeitä pojan olinpaikasta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on nähty viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta, ja hänen epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää yleisöltä vihjeitä pojan olinpaikasta.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 15:27, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Iltalehti, MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta 14-vuotiasta poikaa • Poliisi etsii kadonnutta 14-vuotiasta poikaa • 14-vuotias poika kadonnut Joensuusta.
Poliisi etsii kadonnutta poikaa
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika. Hänet nähtiin viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta. Poliisi epäilee, että poika on matkustanut pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää ihmisiä ilmoittamaan, jos he näkevät pojan.
Joensuussa on kadonnut 14-vuotias poika, jota poliisi etsii. Poika on nähty viimeksi tiistaina 2. kesäkuuta, ja hänen epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää yleisöltä vihjeitä pojan olinpaikasta.
Itä-Suomen poliisi on käynnistänyt etsinnät 14-vuotiaasta pojasta, joka on kadonnut Joensuussa. Poika on nähty viimeksi 2. kesäkuuta, ja epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää yleisövihjeitä hänen olinpaikastaan.
Poliisi etsii 14-vuotiasta poikaa, joka on kadonnut Joensuusta. Poika on viimeksi nähty 2. kesäkuuta ja epäillään matkustaneen pääkaupunkiseudulle. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja hänen löytämisekseen.
Poliisi etsii 14-vuotiasta poikaa, joka on ollut kateissa toukokuun alusta. Poika katosi Rovaniemeltä ja on mahdollisesti oleskellut Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää havaintoja ja vihjeitä pojan olinpaikasta.
Rovaniemellä kadonnut 14-vuotias poika on ollut poissa kotoa 8. toukokuuta lähtien. Hänet on nähty myös Tampereella ja Hämeenlinnassa. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Rovaniemi, #Kadonnut
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Panu Pokkinen on saanut sairauskohtauksen ja on sairaalahoidossa Lissabonissa. Ylen uutistyö jatkuu normaalisti Krista Taubertin johdolla, eikä muutosten pitäisi näkyä lukijoille tai…
Kotimaa
Oulun Herukasta kadonnut iäkäs nainen löytyi poliisin etsinnöissä. Poliisi sai ilmoituksen kadonneesta naisesta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Nainen löytyi sunnuntaina aamupäivällä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Hämeenlinnan naisvankilaan on siirretty uusia selliosastoja, jotka helpottavat vankilan ahtautta. Uusissa tiloissa on yhteensä 32 vankipaikkaa ja sauna. Sellit otetaan käyttöön vuoden…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hämeenlinna
Hämeenlinnan Nummen koululla järjestetään tiistaina moniviranomaisharjoitus, jossa kehitetään viranomaisten yhteistyötä. Harjoitukseen osallistuvat muun muassa kaupungin, poliisin, Suomen Punaisen Ristin ja seurakunnan edustajat.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Hämeenlinna
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.