Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi pelaa ensi vuoden jääkiekon MM-kisoissa alkulohkossa Sveitsin, Ruotsin ja Saksan kanssa. Lohkossa ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Turnaus järjestetään 14.–30. toukokuuta 2024.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi pelaa ensi vuoden jääkiekon MM-kisoissa alkulohkossa Sveitsin, Ruotsin ja Saksan kanssa. Lohkossa ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Turnaus järjestetään 14.–30. toukokuuta 2024.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 14:09, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Leijonat kohtaa Ruotsin ja Sveitsin MM-kisoissa • Leijonat kohtaa Ruotsin ja Sveitsin MM-lohkossa • Leijonat kohtaa Ruotsin ja Sveitsin MM-kisoissa.
Leijonat pelaa MM-kisoissa
Suomi pelaa ensi vuonna jääkiekon MM-kisoissa. Lohkossa ovat Sveitsi, Ruotsi ja Saksa. Mukana ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Turnaus on toukokuussa 2024.
Suomi pelaa ensi vuoden jääkiekon MM-kisoissa alkulohkossa Sveitsin, Ruotsin ja Saksan kanssa. Lohkossa ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Turnaus järjestetään 14.–30. toukokuuta 2024.
Suomi pelaa ensi vuoden jääkiekon MM-kisoissa alkulohkossa Sveitsin, Ruotsin ja Saksan kanssa. Lohkossa ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Toinen alkulohko pelataan Düsseldorfissa, jossa pelaavat Kanada, Yhdysvallat,…
Suomi pelaa ensi vuoden jääkiekon MM-kisoissa alkulohkossa Sveitsin, Ruotsin ja Saksan kanssa. Lohkossa ovat myös Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. MM-turnaus järjestetään 14.–30. toukokuuta 2024.
Suomi pelaa jääkiekon MM-kisoissa A-lohkossa, jossa se kohtaa muun muassa Ruotsin ja Sveitsin. Lohkot on muodostettu kansainvälisen jääkiekkoliiton rankingin perusteella. Kisat alkavat Saksassa, ja avausottelu pelataan Gelsenkirchenissä.
Jääkiekon MM-kisat järjestetään ensi keväänä Saksassa. Suomi, hallitseva mestari, pelaa A-lohkossa, jossa vastaan asettuvat Sveitsi, Ruotsi, Saksa, Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #MMkisat
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko, #MMkisat
Vaasan Sport on ilmoittanut nostavansa liigajoukkueensa budjetin 400 000 eurolla. Omistajaryhmä Kvarken Eagle tuo mukanaan uusia vaikuttajia, joiden avulla seura tavoittelee parempaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Teemu Pulkkinen pelaa Suomen maajoukkueessa heinäkuussa järjestettävässä 3vs3-jääkiekkoturnauksessa Pohjois-Irlannissa. Turnauksen valmentaja Raimo Helminen on nimennyt Pulkkisen joukkueeseen, joka kilpailee kahdeksan maan joukossa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
91-vuotias Maija on intohimoinen jääkiekkofani, joka riemuitsi Leijonien voitosta jääkiekon MM-finaalissa. Hän seurasi turnauksen kaikki ottelut ja muistelee vuoden 1995 kultajuhlia Helsingin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Leijonat, jääkiekon maailmanmestaruuden voittanut joukkue, palasi Suomeen maanantaina. Lentoemäntä julkaisi tunnelmavideon, jossa näkyy juhlava tunnelma ja joukkueen tarpeet huomioitiin lennolla. Paluumatka sujui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.