Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teollisuus kasvoi kesäkuussa merkittävästi, kun taas Saara Arvan murhatapaus jatkuu oikeudessa. Lisäksi yli puolet varhaiskasvatuksen asiakkaista on maksuttomia.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaan Kivistössä syttyi yöllä tulipalo kerrostalohuoneistossa, joka sai alkunsa seitsemännestä kerroksesta. Palo saatiin nopeasti hallintaan, eikä se levinnyt muihin asuntoihin. Onneksi henkilövahinkoja ei tapahtunut, mutta asukkaat heräsivät voimakkaaseen meluun ja huutoihin.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaan Kivistössä syttyi yöllä tulipalo kerrostalohuoneistossa, joka sai alkunsa seitsemännestä kerroksesta. Palo saatiin nopeasti hallintaan, eikä se levinnyt muihin asuntoihin. Onneksi henkilövahinkoja ei tapahtunut, mutta asukkaat heräsivät voimakkaaseen meluun ja huutoihin.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 13:11, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Yöllinen parvekepalo herätti asukkaat Kivistössä.
Parvekepalo herätti asukkaat yöllä
Vantaan Kivistössä syttyi tulipalo yöllä. Palo alkoi seitsemännestä kerroksesta. Se saatiin nopeasti hallintaan, eikä se levinnyt muihin asuntoihin. Asukkaat heräsivät meluun ja huutoihin. Onneksi kukaan ei loukkaantunut.
Vantaan Kivistössä syttyi yöllä tulipalo kerrostalohuoneistossa, joka sai alkunsa seitsemännestä kerroksesta. Palo saatiin nopeasti hallintaan, eikä se levinnyt muihin asuntoihin. Onneksi henkilövahinkoja ei tapahtunut, mutta asukkaat heräsivät voimakkaaseen…
Vantaan Kivistössä syttyi tulipalo maanantain vastaisena yönä. Hätäkeskus sai ilmoituksen palosta aamuyhden jälkeen, ja paikalle hälytettiin kahdeksan pelastusyksikköä. Palo oli vielä aktiivinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Kivistö
Vantaalla kerrostalon parveke vaurioitui pahasti tulipalossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä ja paikalle lähetettiin useita pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Tilanne oli…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Vantaan Louhelassa tapahtui tulipalo, joka aiheutti merkittäviä aineellisia vahinkoja. Itä-Uudenmaan poliisi pyytää silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä ja jakamaan havaintojaan erityisesti kello 17.20–17.30 väliseltä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Ylen uutis- ja urheiluyksikön päätoimittaja Panu Pokkinen sai sairauskohtauksen lomamatkallaan Lissabonissa. Tiedotteen mukaan kohtaus tapahtui hänen ollessaan lenkillä. Pokkinen on tällä hetkellä…
Kotimaa
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa
Kuhmoisissa syttyi tulipalo, joka tuhosi piharakennuksen täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskiyön jälkeen, mutta rakennus oli jo täydessä palossa. Palo ei levinnyt ympäristöön…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Cladosporium- ja Alternaria-homesienten itiöitä on ilmassa kohtalaisesti maan eteläosissa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sade laskee siitepölymääriä.