Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa toukokuussa 2027.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa toukokuussa 2027.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 12:39, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Savon Sanomat, Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Jääkiekon MM-kisojen 2027 lohkojako julkaistu • Jääkiekon MM-kisojen 2027 lohkojako vahvistui • Jääkiekon MM-kisojen 2027 lohkojako julkaistu.
Jääkiekon MM-kisojen lohkojako on valmis
Vuoden 2027 jääkiekon MM-kisat järjestetään Saksassa. Suomi pelaa A-lohkossa, jossa on myös Saksa ja Ruotsi. B-lohkossa ovat Kanada ja USA. Kisat pidetään toukokuussa 2027.
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi sijoittuu A-lohkoon, jossa se kohtaa muun muassa Saksan ja Ruotsin. Turnaus pelataan Saksassa toukokuussa 2027.
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on nyt julkaistu. Suomi pelaa A-lohkossa, jossa vastassa ovat Saksa, Sveitsi, Ruotsi, Latvia, Itävalta, Slovenia ja Ukraina. Turnaus järjestetään Saksassa 14.–30. toukokuuta…
Vuoden 2027 jääkiekon miesten MM-kisojen alkulohkot on vahvistettu. Suomi pelaa A-lohkossa, jossa vastaan tulevat muun muassa Saksa ja Ruotsi. Turnaus järjestetään Saksassa toukokuussa 2027.
Teemu Pulkkinen pelaa Suomen maajoukkueessa heinäkuussa järjestettävässä 3vs3-jääkiekkoturnauksessa Pohjois-Irlannissa. Turnauksen valmentaja Raimo Helminen on nimennyt Pulkkisen joukkueeseen, joka kilpailee kahdeksan maan joukossa.…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
Vaasan Sport on ilmoittanut nostavansa liigajoukkueensa budjetin 400 000 eurolla. Omistajaryhmä Kvarken Eagle tuo mukanaan uusia vaikuttajia, joiden avulla seura tavoittelee parempaa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Jääkiekko
Aleksander Barkov, Suomen MM-kultajoukkueen kapteeni, kertoi kesäsuunnitelmistaan ja treenaamisen merkityksestä. Hän myöntää, että harjoittelu on hänelle elämäntapa ja että vapaapäivät voivat tuntua…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Suomi, #Jääkiekko
91-vuotias Maija on intohimoinen jääkiekkofani, joka riemuitsi Leijonien voitosta jääkiekon MM-finaalissa. Hän seurasi turnauksen kaikki ottelut ja muistelee vuoden 1995 kultajuhlia Helsingin…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Leijonat, jääkiekon maailmanmestaruuden voittanut joukkue, palasi Suomeen maanantaina. Lentoemäntä julkaisi tunnelmavideon, jossa näkyy juhlava tunnelma ja joukkueen tarpeet huomioitiin lennolla. Paluumatka sujui…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomen jääkiekkomaajoukkue juhli maailmanmestaruutta Helsingissä maanantaina. Juhlat kestivät kuitenkin vain lyhyen aikaa, sillä pelaajat palasivat nopeasti armeijaan. Kaartin jääkärirykmentti julkaisi kuvan pelaajista,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #Leijonat, #Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.