Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Reaktor on aloittanut listautumismyynnin ja -annin merkintäajan. Yleisöanti päättyy 12. kesäkuuta, ja merkintähinta on 8,25 euroa. Yhtiön arvioitu markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Reaktor on aloittanut listautumismyynnin ja -annin merkintäajan. Yleisöanti päättyy 12. kesäkuuta, ja merkintähinta on 8,25 euroa. Yhtiön arvioitu markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 10:49, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Reaktorin listautumisanti käynnistyi tänään.
Reaktor aloitti listautumisannin
Reaktor-yhtiö on aloittanut listautumisannin tänään. Merkintäaika yleisölle kestää 12. kesäkuuta asti. Merkintähinta on 8,25 euroa. Yhtiön markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Reaktor on aloittanut listautumismyynnin ja -annin merkintäajan. Yleisöanti päättyy 12. kesäkuuta, ja merkintähinta on 8,25 euroa. Yhtiön arvioitu markkina-arvo on noin 210 miljoonaa euroa.
Pörssiin on tulossa kolme uutta yhtiötä, jotka tarjoavat mahdollisuuksia sekä kasvuhakuisille että tasaisuutta etsiville sijoittajille. OP Pohjolan salkunhoitaja Teemu Salonen pitää listautujia…
Talous • jaetut avainsanat: #Pörssi, #Listautuminen
Yhdysvalloissa Wall Streetin pörssit kokivat suuria laskuja perjantaina. Teknologiapainotteinen Nasdaq-indeksi laski 4,2 prosenttia, kun taas S&P 500 ja Dow Jones putosivat 2,6…
Talous • jaetut avainsanat: #Nasdaq
Terveystalo on ilmoittanut ostavansa Silmäaseman, mikä merkitsee merkittävää muutosta yrityksen strategiassa. Analyytikko Roni Peuranheimo pitää kauppaa tärkeänä askeleena Terveystalon kehityksessä. Kauppa vaatii…
Talous
Lentoyhtiöiden liikenne kasvaa tänä vuonna, mutta tuottojen odotetaan laskevan. Kansainvälinen ilmakuljetusliitto ennustaa, että lentoyhtiöt kuljettavat 5,1 miljardia matkustajaa, mikä on enemmän kuin…
Talous
Valion pitkäaikainen toimitusjohtaja Annikka Hurme jää eläkkeelle vuoden lopussa. Hänen seuraajakseen on nimetty Matti Lehmus, joka aloittaa tehtävässään tammikuussa 2027. Lehmus on…
Talous
Summa Defence on saanut kahdeksan miljoonan euron siltarahoituksen, joka auttaa yhtiötä välttämään konkurssiuhan. Toimitusjohtaja Robert Blumberg on tyytyväinen rahoituksen saamiseen, joka ylitti…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.