Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Filippiineillä tapahtui voimakas maanjäristys, joka aiheutti kuolemia. Samanaikaisesti Suomessa alkaa suuri Naton sotaharjoitus.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Ylöjärvellä on tapahtunut liikenneonnettomuus, joka on johtanut tien 65 sulkemiseen. Onnettomuuspaikan pelastus- ja raivaustyöt ovat käynnissä. Tie on suljettu välillä Tampere–Virrat, Pengonpohjan tiehaarasta 7,9 kilometriä suuntaan Poikelus.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Ylöjärvellä on tapahtunut liikenneonnettomuus, joka on johtanut tien 65 sulkemiseen. Onnettomuuspaikan pelastus- ja raivaustyöt ovat käynnissä. Tie on suljettu välillä Tampere–Virrat, Pengonpohjan tiehaarasta 7,9 kilometriä suuntaan Poikelus.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 10:34, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Aamulehti, Ilta-Sanomat, Turun Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Liikenneonnettomuus sulki tien 65 Ylöjärvellä • Liikenneonnettomuus sulki ajokaistan Turussa • Liikenneonnettomuus sulkee tien Kärsämäessä.
Onnettomuus sulki tien 65
Ylöjärvellä on sattunut liikenneonnettomuus. Tien 65 liikenne on suljettu. Onnettomuuspaikalla tehdään pelastus- ja raivaustöitä. Tie on suljettu Tampereen ja Virran välillä.
Ylöjärvellä on tapahtunut liikenneonnettomuus, joka on johtanut tien 65 sulkemiseen. Onnettomuuspaikan pelastus- ja raivaustyöt ovat käynnissä. Tie on suljettu välillä Tampere–Virrat, Pengonpohjan tiehaarasta 7,9 kilometriä suuntaan Poikelus.
Turussa on sattunut liikenneonnettomuus valtatiellä 9, mikä on johtanut ajokaistan sulkemiseen. Onnettomuus tapahtui Kärsämäen liittymän ja Raunistulan välillä maanantaiaamuna. Pelastus- ja raivaustyöt ovat parhaillaan käynnissä.
Tampereen valtatiellä, tiellä 9, on tapahtunut liikenneonnettomuus Kärsämäen liittymän ja Raunistulan välillä. Onnettomuuspaikalla pelastus- ja raivaustyöt ovat käynnissä.
Mies pakeni poliisia anastetulla moottoripyörällä Turun keskustassa. Hän ajoi useita kilometrejä kovaa vauhtia ja jopa vastaantulevien kaistalla. Pakomatka päättyi tunnelissa.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Turku
Poliisi tutkii konduktöörin pahoinpitelyä junassa, joka matkasi Helsingistä Tampereelle. Tapaus tapahtui torstain vastaisena yönä, kun matkustaja hermostui ja hyökkäsi konduktöörin kimppuun. Poliisi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Tampere
Tykkimäen huvipuistossa 14 ihmistä on jäänyt noin 30 metrin korkeuteen pysähtyneeseen laitteeseen. Pelastuslaitos laskee heitä alas nostolava-autolla. Tilanne alkoi puoli kuuden aikaan.
Liikenne
Helsingissä tapahtuneessa bussiturmassa loukkaantunut nainen on kuollut sairaalassa. Onnettomuus tapahtui Senaatintorin kulmalla, kun pysäköity bussi valui ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen naiseen. Poliisi…
Liikenne
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri…
Liikenne
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.