Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Filippiineillä tapahtui voimakas maanjäristys, joka aiheutti kuolemia. Samanaikaisesti Suomessa alkaa suuri Naton sotaharjoitus.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Tanskan maajoukkueen pelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalassa ja pääsee pian kotiin. Lääkärin mukaan Eriksen voi hyvin ja on perheensä kanssa. Hänellä on aiemmin ollut sydänongelmia, mutta nyt hänen tilansa on vakaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Tanskan maajoukkueen pelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalassa ja pääsee pian kotiin. Lääkärin mukaan Eriksen voi hyvin ja on perheensä kanssa. Hänellä on aiemmin ollut sydänongelmia, mutta nyt hänen tilansa on vakaa.
Aiheesta on julkaistu 6 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 11:06, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Christian Eriksen pääsee pian sairaalasta • Christian Eriksen toipuu tuupertumisestaan • Christian Eriksen kotiutuu pian sairaalasta.
Christian Eriksen pääsee kotiin pian
Christian Eriksen on Tanskan jalkapallomaajoukkueen pelaaja. Hän on sairaalassa, mutta voi hyvin. Lääkäri sanoo, että Eriksen pääsee pian kotiin. Hänellä on ollut aiemmin sydänongelmia, mutta nyt kaikki on hyvin.
Tanskan maajoukkueen pelaaja Christian Eriksen on toipumassa sairaalassa ja pääsee pian kotiin. Lääkärin mukaan Eriksen voi hyvin ja on perheensä kanssa. Hänellä on aiemmin ollut sydänongelmia, mutta nyt…
Christian Eriksen on toipumassa sunnuntai-illan tuupertumisestaan. Maajoukkuelääkäri Morten Boesen kertoi, että Eriksen voi hyvin ja on perheensä kanssa. Hänen odotetaan kotiutuvan pian sairaalasta.
Tanskan maajoukkueen lääkäri Morten Boesen kertoi, että Christian Eriksen pääsee pian kotiin sairaalasta. Eriksen on voinut hyvin ja on perheensä kanssa. Hän tuupertui kentällä Tanskan ja Ukrainan ottelussa,…
Tanskalainen jalkapalloilija Christian Eriksen sai sydänkohtauksen harjoitusottelussa Ukrainaa vastaan. Lääkäri kertoi, että Eriksenin tahdistin toimi oikein ja hän palautui tajuihinsa. Eriksen on aiemmin kärsinyt vastaavista terveysongelmista.
Tanskalainen jalkapalloilija Christian Eriksen romahti kentällä maaottelussa Ukrainaa vastaan. Ottelu keskeytettiin Eriksenin tuupertumisen vuoksi, mutta hän sai ensiapua ja käveli kentältä itse. Maajoukkueen lääkärin mukaan Eriksen voi hyvin…
Tanskan jalkapallomaajoukkueen lääkäri kertoi, että Christian Eriksen kaatui kentälle sydämentahdistimen mahdollisen iskun seurauksena. Lääkäri Morten Boesen arvioi, että Eriksen virkosi nopeasti, ja hänen tilansa on nyt hyvä. Eriksen…
Mitch Marner teki historiaa NHL:n finaaleissa, kun hän teki hattutempun vain kuudessa minuutissa. Tämä on ensimmäinen kerta, kun pelaaja onnistuu tässä niin…
Jääkiekko
Aatu Jämsen on tehnyt yksivuotisen tulokassopimuksen Los Angeles Kingsin kanssa. Sopimuksen arvo on 850 000 dollaria, ja Jämsen on pelannut aiemmin Kingsin…
Jääkiekko
Vaasan Sport on ilmoittanut nostavansa liigajoukkueensa budjetin 400 000 eurolla. Omistajaryhmä Kvarken Eagle tuo mukanaan uusia vaikuttajia, joiden avulla seura tavoittelee parempaa…
Jääkiekko
Vegasin Brayden McNabb loukkaantui vakavasti NHL:n pudotuspelien toisessa finaaliottelussa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jään pintaan, minkä jälkeen hänet vietiin sairaalaan…
Jääkiekko
Carolina Hurricanes voitti Las Vegas Golden Knightsin Stanley Cupin loppuottelussa 4–3. Ottelu oli tiukka, ja voitot ovat nyt tasan 1–1. Sebastian Aho…
Jääkiekko
Teemu Pulkkinen pelaa Suomen maajoukkueessa heinäkuussa järjestettävässä 3vs3-jääkiekkoturnauksessa Pohjois-Irlannissa. Turnauksen valmentaja Raimo Helminen on nimennyt Pulkkisen joukkueeseen, joka kilpailee kahdeksan maan joukossa.…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.