Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kansanedustaja Päivi Räsänen on tehnyt valituksen Euroopan ihmisoikeustuomioistuimeen saamastaan tuomiosta. EU helpottunut Trumpin uusista tulleista.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
31-vuotias Ville Mankinen, suomalainen vapaaottelija, on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Tieto julkaistiin sunnuntaina Suomen Vapaaotteluliiton ja Mankisen edustaman 03 Fight Teamin toimesta. Mankisen aivoinfarktin taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
31-vuotias Ville Mankinen, suomalainen vapaaottelija, on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Tieto julkaistiin sunnuntaina Suomen Vapaaotteluliiton ja Mankisen edustaman 03 Fight Teamin toimesta. Mankisen aivoinfarktin taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 08:46, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vapaaottelija Ville Mankinen sai aivoinfarktin • Vapaaottelija Ville Mankinen sai aivoinfarktin • Vapaaottelija Ville Mankinen sai aivoinfarktin.
Ville Mankinen sai aivoinfarktin
31-vuotias vapaaottelija Ville Mankinen on saanut aivoinfarktin. Hän sai aivoinfarktin voitokkaan ottelun jälkeen. Mankinen voitti ottelun 23.5. Rähinä MMA Vol.1 -tapahtumassa. Hänen joukkueensa toivoo rauhaa ja kunnioitusta kuntoutuksen aikana.
31-vuotias Ville Mankinen, suomalainen vapaaottelija, on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Tieto julkaistiin sunnuntaina Suomen Vapaaotteluliiton ja Mankisen edustaman 03 Fight Teamin toimesta. Mankisen aivoinfarktin taustalla on kaulan alueen…
31-vuotias Ville Mankinen on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Vaurio johtuu kaulan alueen nikamavaltimon vauriosta, joka aiheutti infarktin. Suomen Vapaaotteluliitto toivoo rauhaa ja kunnioitusta Mankisen kuntoutuksen aikana.
Ville Mankinen, 31, on saanut aivoinfarktin ottelun jälkeen. Tieto julkaistiin sunnuntaina Suomen Vapaaotteluliiton ja 03 Fight Teamin toimesta. Mankisen aivoinfarkti johtuu kaulan alueen nikamavaltimon vauriosta, ja hänelle toivotaan…
Suomalainen vapaaottelija Ville Mankinen on saanut aivoinfarktin. Tieto on vahvistettu Suomen Vapaaotteluliiton ja Mankisen edustaman 03 Fight Teamin toimesta. Mankinen voitti ottelun 23. toukokuuta, mutta sai aivoinfarktin seuraavana…
Vapaaottelija Ville Mankinen, 31, sai aivoinfarktin ottelun jälkeen. Hän voitti ottelun 23. toukokuuta Porissa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Taustalla on kaulan…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #VilleMankinen, #Vapaaottelu
Sani Brännfors esitti vakuuttavan suorituksen Ice Cage 7 -illassa, voittaen Justine Kishin avauserässä. Brännfors käytti taitavasti iskujaan ja kyynärpäitään, mikä johti vastustajan…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Ice Cage -illassa käyty ottelu Jussi Pirttikankaan ja Magamed Gadievin välillä päättyi Gadievin voittoon ensimmäisessä erässä. Ottelun aikana Pirttikangas sai useita osumia,…
Kamppailulajit
Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor…
Kamppailulajit
Suomalainen vapaaottelija Abdul Hussein on tehnyt useamman ottelun sopimuksen UFC:n kanssa. Sopimus julkistettiin torstaina, ja Hussein ottelee ensimmäisen ottelunsa Abu Dhabissa 25.…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 24.07.2026 TILANNE Heinien ja pujon kukinta jatkuu, mutta viileä ja sateinen sää laskee ilman siitepölymääriä. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa vähäisistä kohtalaisiin ja jäävät maan pohjoisosissa vähäisksi, Pohjois-Lapissa käytännössä nollatasolle. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, sateisimmilla alueilla Länsi-Suomessa sekä maan pohjoisosissa määrät jäävät vähäiksi. Etelä-Lapissa viileä sää pitää pujon siitepölymäärät lähellä nollaa. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät jäävät maan etelä ja keskiosissa kohtalaisksi, maan pohjoisosissa vähäisiksi. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisesti maan etelä- ja keskiosissa, maan kaakkoisosissa määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrien odotetaan jäävän vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.