Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vantaalla kerrostalon parveke vaurioitui pahasti tulipalossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä ja paikalle lähetettiin useita pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Tilanne oli vielä kesken, kun pelastustyöt jatkuivat.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vantaalla kerrostalon parveke vaurioitui pahasti tulipalossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä ja paikalle lähetettiin useita pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Tilanne oli vielä kesken, kun pelastustyöt jatkuivat.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 8.6.2026 klo 02:36, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Tulipalo vaurioitti parveketta Vantaalla • Raju tulipalo Vantaan kerrostalossa.
Tulipalo vaurioitti parveketta Vantaalla
Vantaalla oli tulipalo kerrostalon parvekkeella. Parveke vaurioitui pahasti. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä. Paikalle tuli monta pelastus- ja ensihoitoyksikköä. Tilanne oli yhä päällä, kun pelastustyöt jatkuivat.
Vantaalla kerrostalon parveke vaurioitui pahasti tulipalossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai tiedon palosta yöllä ja paikalle lähetettiin useita pelastus- ja ensihoitoyksiköitä. Tilanne oli vielä kesken, kun pelastustyöt jatkuivat.
Vantaalla syttyi tulipalo kerrostaloasunnossa varhain maanantaina. Pelastuslaitos sai hälytyksen yöllä ja paikalle lähetettiin useita yksiköitä. Parveke vaurioitui pahasti, mutta tilanne saatiin hallintaan.
Vantaan Kivistössä syttyi tulipalo maanantain vastaisena yönä. Hätäkeskus sai ilmoituksen palosta aamuyhden jälkeen, ja paikalle hälytettiin kahdeksan pelastusyksikköä. Palo oli vielä aktiivinen,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Kivistö
Vantaan Louhelassa tapahtui tulipalo, joka aiheutti merkittäviä aineellisia vahinkoja. Itä-Uudenmaan poliisi pyytää silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä ja jakamaan havaintojaan erityisesti kello 17.20–17.30 väliseltä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Vantaa, #Tulipalo
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee…
Kotimaa
Kuhmoisissa syttyi tulipalo, joka tuhosi piharakennuksen täysin. Pelastuslaitos sai hälytyksen keskiyön jälkeen, mutta rakennus oli jo täydessä palossa. Palo ei levinnyt ympäristöön…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Ylen uutisankkuri Arvi Lind on kuollut sunnuntaiaamuna. Hän syntyi vuonna 1940 ja oli tunnettu pitkän uransa vuoksi. Lindin poismeno herättää surua uutismaailmassa.
Kotimaa
Haukiputaan Jokikylässä syttyi tulipalo, joka tuhosi autokatoksellisen varastorakennuksen ja siellä olleen henkilöauton. Pelastuslaitos sai palon hallintaan, estäen sen leviämisen viereisiin rakennuksiin. Rakennus…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Tulipalo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.