Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Tuusulassa tapahtui lauantai-iltana takaa-ajotilanne, jossa poliisi kiilasi mopoilijan nurin.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Arvi Lind, tunnettu uutisankkuri, kuoli sunnuntaiaamuna. Hän työskenteli Yleisradiossa vuodesta 1967 ja oli mukana monissa historiallisissa uutistapahtumissa. Lindin elämästä ja urasta kertovat kuvat esittelevät hänen merkityksensä suomalaisessa mediassa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Arvi Lind, tunnettu uutisankkuri, kuoli sunnuntaiaamuna. Hän työskenteli Yleisradiossa vuodesta 1967 ja oli mukana monissa historiallisissa uutistapahtumissa. Lindin elämästä ja urasta kertovat kuvat esittelevät hänen merkityksensä suomalaisessa mediassa.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 23:31, pääluokka Kulttuuri.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Arvi Lindin elämä ja ura muistetaan.
Arvi Lind kuoli sunnuntaina
Arvi Lind oli tunnettu uutisankkuri. Hän työskenteli Yleisradiossa vuodesta 1967. Lind oli mukana monissa tärkeissä uutistapahtumissa. Hänen elämästään kertovat kuvat näyttävät hänen uransa eri vaiheita.
Arvi Lind, tunnettu uutisankkuri, kuoli sunnuntaiaamuna. Hän työskenteli Yleisradiossa vuodesta 1967 ja oli mukana monissa historiallisissa uutistapahtumissa. Lindin elämästä ja urasta kertovat kuvat esittelevät hänen merkityksensä suomalaisessa mediassa.
Arvi Lind, tunnettu televisiouutisten juontaja, on kuollut 85-vuotiaana. Hän oli merkittävä hahmo suomalaisessa uutiskulttuurissa ja toimi Yleisradiossa lähes 40 vuotta. Lindin ura…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #ArviLind, #Yleisradio
Yleisradion iltakymmenen uutisissa muistettiin Arvi Lindin kuolemaa, esittämällä hänen omaa ääntään. MTV:n Kymmenen uutisissa uutisankkuri Maija Lehmusvirta kertoi Lindin pitkästä urasta Yleisradiossa…
Kulttuuri • jaetut avainsanat: #ArviLind, #Yleisradio
Eppu Normaali esiintyi perjantaina Helsingissä osana jäähyväiskiertuettaan. Suuren suosion vuoksi yhtye järjestää toisen konsertin lauantaina. Eppu Normaali lopettaa julkiset esiintymiset tämän vuoden…
Kulttuuri
Brittiläinen näyttelijä Anthony Head on kuollut 72-vuotiaana. Hän menehtyi keuhkokuumeen aiheuttamiin komplikaatioihin perheensä ympäröimänä. Head tunnettiin erityisesti rooleistaan tv-sarjoissa kuten Buffy vampyyrintappaja…
Kulttuuri
Uuden Musiikin Kilpailun päätuottaja Anssi Autio on päättänyt lopettaa tehtävänsä. Hän on ollut mukana kilpailun perustamisesta vuodesta 2011 ja kiittää Ylen johtoa…
Kulttuuri
Ilkka Vuojala on julkaissut uuden teoksen, joka herättää kiinnostusta lukijoiden keskuudessa. Teos käsittelee ajankohtaisia aiheita ja tarjoaa uusia näkökulmia. Kirjailija toivoo, että…
Kulttuuri
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.