Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Espoon kaupunki on päättänyt hylätä korvausvaatimukset, jotka liittyvät Suvivirsi-kiistaan.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomi voitti Albanian naisten Euroopan liigan ottelussa selvästi 3–0. Ottelun erät päättyivät 25–8, 25–19 ja 25–16. Suomi keräsi turnauksesta yhteensä 5 pistettä, kun se voitti myös Sveitsin 3–2.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomi voitti Albanian naisten Euroopan liigan ottelussa selvästi 3–0. Ottelun erät päättyivät 25–8, 25–19 ja 25–16. Suomi keräsi turnauksesta yhteensä 5 pistettä, kun se voitti myös Sveitsin 3–2.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 17:42, pääluokka Lentopallo.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomi voitti Albanian naisten Euroopan liigassa • Suomen naiset voittivat Euroopan liigan ottelun • Suomen naiset voittivat Euroopan liigan ottelun.
Suomi voitti Albanian lentopallossa
Suomi pelasi lentopalloa Albanian kanssa. Suomi voitti ottelun 3–0. Erät olivat 25–8, 25–19 ja 25–16. Suomi sai turnauksesta 5 pistettä. Suomi voitti myös Sveitsin aiemmin.
Suomi voitti Albanian naisten Euroopan liigan ottelussa selvästi 3–0. Ottelun erät päättyivät 25–8, 25–19 ja 25–16. Suomi keräsi turnauksesta yhteensä 5 pistettä, kun se voitti myös Sveitsin 3–2.
Suomen naisten lentopallomaajoukkue voitti Euroopan liigan ottelussa Albanian. Voitto tuli suoraan kolmessa erässä, ja ottelun lopputulos oli 25–8, 25–19, 25–16. Ella Peltomaa oli Suomen tehokkain pelaaja 13 pisteellään.
Suomen naisten lentopallomaajoukkue saavutti voiton Euroopan liigan ottelussa Albanian. Joukkue voitti pelin suoraan kolmessa erässä lukemin 25–8, 25–19, 25–16. Ella Peltomaa oli Suomen tehokkain pelaaja 13 pisteellä.
Suomen naisten lentopallomaajoukkue voitti Euroopan liigan ottelussa Albanian. Voitto tuli suoraan kolmessa erässä, ja tehokkaimpana pelaajana loisti Ella Peltomaa, joka teki 13 pistettä. Tämä oli joukkueen toinen voitto…
Suomen miesten lentopallomaajoukkue avasi Euroopan liigan voitolla Itävallassa. Suomi voitti isäntämaan 3–1, ja erityisesti torjuntapelaaminen oli vahvaa. Joukkueen parhaat pistemiehet olivat Veikka…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #EuroopanLiiga
Suomen naisten lentopallojoukkue osallistuu Euroopan liigan kotiturnaukseen Nokialla 5.–7. kesäkuuta. Joukkueen kokoonpanoon kuuluu useita kokeneita pelaajia, kuten passarit Kaisa Alanko ja Sofia…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Viro 3-0 maaottelussa. Ottelu pelattiin Riiassa, ja Suomi hallitsi erät selvästi. Parhaana pistemiehenä loisti Veikka Lindqvist 17 pisteellä.
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen miesten lentopallomaajoukkue voitti Latviassa järjestetyn kolmen maan turnauksen, kaatamalla isäntämaan 3–2. Suomi voitti myös aiemmin Viron selvästi 3–0. Turnauksen jälkeen Suomi…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Suomi, #Lentopallo
Suomen miesten lentopallomaajoukkueen kokoonpano on valittu maaotteluihin Viroa ja Latviaa vastaan sekä Euroopan liigaan. Mukana on pelaajia eri maista, kuten Puolasta, Saksasta…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Lentopallo, #Suomi
Akaa-Volley on saanut liigalisenssin miesten Mestaruusliigaan, täyttäen kaikki vaatimukset. Seura sai ehdollisen lisenssin, joka oli täytettävä kesäkuun puoliväliin mennessä. Lentopalloliiton toimitusjohtaja Karri…
Lentopallo • jaetut avainsanat: #Lentopallo
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä. Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi. Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.