Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliittiset valinnat superviikonloppuna. Kokoomus päättää tänään varapuheenjohtajistostaan puoluekokouksessaan Jyväskylässä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien vuoksi. Muut kuljettajat ohittivat Verstappenin ongelmitta.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien vuoksi. Muut kuljettajat ohittivat Verstappenin ongelmitta.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 5 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 16:14, pääluokka Moottoriurheilu.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Max Verstappen keskeytti Monacon F1-kisan • Max Verstappen keskeytti Monacon F1-kilpailun • Max Verstappen keskeytti Monacon F1-kisan.
Max Verstappen keskeytti Monacossa
Max Verstappen ei päässyt liikkeelle Monacon F1-kilpailussa. Hänen autossaan oli teknisiä ongelmia, ja hän jäi lähtöruutuun. Muut autot ohittivat Verstappenin ilman ongelmia. Kilpailu päättyi Verstappenin osalta keskeytykseen.
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken teknisten ongelmien vuoksi. Muut kuljettajat ohittivat Verstappenin ongelmitta.
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti startissa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle, ja kilpailu jäi kesken. Muut kuljettajat ohittivat Verstappenin ongelmitta.
Max Verstappenin kilpailu Monacon F1-osakilpailussa päättyi keskeytykseen heti alussa. Red Bullin kuljettaja ei saanut autoaan liikkeelle lähtöruudusta, mikä johti hänen vetäytymiseensä kisasta. Muut kuljettajat ohittivat Verstappenin ongelmitta.
Monacon F1-kisan paalupaikan saa Kimi Antonelli, joka johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas starttaa kilpailuun 20. Ruudusta. Kisa alkaa sunnuntaina kello 16.00.
Monacon F1-kisa alkaa sunnuntaina kello 16.00. Kimi Antonelli lähtee kilpailuun paalupaikalta ja johtaa MM-sarjaa. Valtteri Bottas starttaa kilpailussa ruudusta 20.
Valtteri Bottas sijoittui F1-sarjan Kanadan GP:n aika-ajoissa viimeiseksi. Hän jäi lähes kolme sekuntia kärkiajan ajaneesta Mercedeksen Kimi Antonellista. Aika-ajon ensimmäinen osa päättyi…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Kimi Antonelli jatkoi vahvaa kauttaan ja voitti paalupaikan Monacon Formula ykkösten aika-ajossa. Hän voitti Max Verstappenin vain 0,043 sekunnilla. Lewis Hamilton ja…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #Monaco
George Russell voitti Formula 1:n Kanadan GP:n sprinttikilpailun Montrealissa. Hän oli 1,272 sekuntia nopeampi kuin McLarenin Lando Norris. Tallikaveri Kimi Antonelli oli…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #KimiAntonelli, #F1
Ferrarin Charles Leclerc ja Lewis Hamilton olivat nopeimpia Monacon formula ykkösten harjoituksissa. Leclerc ajoi ensimmäisessä sessiossa parhaan ajan, mutta Hamilton nousi toisessa…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #Monaco, #F1
Valtteri Bottas on vastannut huhuihin, jotka koskevat hänen asemaansa Formula 1:n Cadillac-tallissa. Hän totesi, että talli tukee häntä täysin ja että huhut…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #ValtteriBottas, #F1
Ferrarin F1-talli ilmoitti, että tallipäällikkö Fred Vasseur on sairaalahoidossa eikä osallistu Monacon osakilpailun aika-ajoihin. Vasseur oli vielä perjantaina mukana vapaissa harjoituksissa, mutta…
Moottoriurheilu • jaetut avainsanat: #F1, #Monaco
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.