Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Joe Bidenin syöpä on levinnyt luustoon, ja Espanja aloittaa rajatarkastukset Italiasta. Wall Street nousi heikkojen työllisyyslukujen myötä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee ilmoittaa hätäkeskukseen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee ilmoittaa hätäkeskukseen.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 15:01, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Helsingin Sanomat, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Poliisi etsii kadonnutta 5-vuotiasta poikaa • Poliisi etsii viisivuotiasta poikaa • Viisi-vuotias poika kadonnut Helsingissä.
Poliisi etsii 5-vuotiasta poikaa
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika. Hänet nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poika oli pukeutunut tummansiniseen lippalakkiin, t-paitaan ja shortseihin. Jos joku näki pojan, havainnot voi ilmoittaa hätäkeskukseen.
Helsingissä on kadonnut 5-vuotias poika, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja pojasta, joka oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin. Havainnot tulee ilmoittaa hätäkeskukseen.
Helsingin poliisi on pyytänyt havaintoja kadonneesta viisivuotiaasta pojasta, joka nähtiin viimeksi Kontulan metroasemalla. Poika oli pukeutunut tummansinisiin vaatteisiin ja hänellä oli tummansininen lippalakki. Havainnot pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Helsingissä on kadonnut viisi-vuotias poika, jonka viimeisin havainto on Kontulan metroasemalta. Poika oli pukeutunut tummansiniseen lippalakkiin, t-paitaan ja shortseihin. Havainnoista pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen.
Helsingissä on kadonnut viiden vuoden ikäinen poika, joka nähtiin viimeksi sunnuntaina Kontulan metroasemalla. Poliisi on julkaissut pojan tuntomerkit ja pyytää havaintoja hätäkeskukseen. Tiedotteen mukaan poika oli pukeutunut tummansiniseen…
Jämsän Tervasmäestä on kadonnut huonosti liikkuva mies. Poliisi on julkaissut miehen kuvan ja pyytää havaintoja. Mies on noin 185 senttimetriä pitkä ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi, #Kadonnut
Jämsäläinen mies on kadonnut kotoaan Tervasmäestä. Poliisi pyytää kansalaisilta havaintoja miehestä, joka on noin 185 senttiä pitkä ja normaalivartaloinen. Mies on pukeutunut…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut, #Poliisi
Helsingissä järjestetyssä juoksutapahtumassa kuoli yksi henkilö lauantaina. Poliisi on vahvistanut tapahtuman ja kertonut, että elvytysyrityksiä tehtiin heti tapahtuman alussa. Tapahtuma oli Björn…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Helsinki
Vantaan Louhelassa tapahtui tulipalo, joka aiheutti merkittäviä aineellisia vahinkoja. Itä-Uudenmaan poliisi pyytää silminnäkijöitä ottamaan yhteyttä ja jakamaan havaintojaan erityisesti kello 17.20–17.30 väliseltä…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Varissuolla tapahtui keskiviikkona välikohtaus, jossa aikuinen mies lähestyi alaikäistä tyttöä. Poliisi on tutkinut tapausta ja todennut, että alkuperäiset tiedot välikohtauksesta olivat virheellisiä.…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Poliisi
Oulun Herukasta kadonnut iäkäs nainen löytyi poliisin etsinnöissä. Poliisi sai ilmoituksen kadonneesta naisesta lauantain ja sunnuntain välisenä yönä. Nainen löytyi sunnuntaina aamupäivällä.
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Kadonnut
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.