Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliittiset valinnat superviikonloppuna. Kokoomus päättää tänään varapuheenjohtajistostaan puoluekokouksessaan Jyväskylässä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut ensimmäisen sopimuksensa UFC:n kanssa. Hän kertoi matkastaan YouTube-videolla, jossa hän paljasti, että hänet valittiin The Ultimate Fighter -realitysarjaan. Sarjassa kilpailijat asuvat yhdessä ja kilpailevat sopimuksesta, mutta vain osa pääsee varsinaiseen kilpailuun.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut ensimmäisen sopimuksensa UFC:n kanssa. Hän kertoi matkastaan YouTube-videolla, jossa hän paljasti, että hänet valittiin The Ultimate Fighter -realitysarjaan. Sarjassa kilpailijat asuvat yhdessä ja kilpailevat sopimuksesta, mutta vain osa pääsee varsinaiseen kilpailuun.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 13:18, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Hämeen Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Abdul Hussein teki ensimmäisen UFC-sopimuksen • Abdul Hussein teki ensimmäisen UFC-sopimuksensa.
Abdul Hussein sai UFC-sopimuksen
Vapaaottelija Abdul Hussein on saanut ensimmäisen sopimuksensa UFC:hen. Hän kertoi videolla, että hänet valittiin The Ultimate Fighter -realitysarjaan. Sarjassa kilpailijat asuvat yhdessä ja kilpailevat sopimuksesta. Kaikki eivät pääse kilpailuun, vain osa valitaan. Hussein oli luottavainen try-outien jälkeen.
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut ensimmäisen sopimuksensa UFC:n kanssa. Hän kertoi matkastaan YouTube-videolla, jossa hän paljasti, että hänet valittiin The Ultimate Fighter -realitysarjaan. Sarjassa kilpailijat asuvat yhdessä ja…
Suomalainen vapaaottelija Abdul Hussein on solminut uransa ensimmäisen sopimuksen UFC:n kanssa. Hän kertoi matkastaan sopimuksen saamiseen YouTube-videollaan, jossa hän jakoi kokemuksiaan The Ultimate Fighter -realitysarjasta. Sarjassa kilpailijat asuvat…
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja on ollut mukana…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul Hussein on saanut sopimuksen UFC:hen ja valmistautuu debyyttiinsä. Hän ottelisi Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Husseinin osallistuminen The Ultimate Fighter -sarjaan on…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Abdul "Abba" Hussein on lähellä pääsyä UFC:hen ja osallistuu The Ultimate Fighter -sarjaan. Hän on voittanut 15 ottelua ja hävinnyt 2, ja…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Espoolainen ammattivapaaottelija Abdul Hussein on mukana The Ultimate Fighter -sarjassa. Hän on Suomen suurin UFC-toivo ja on tavannut UFC-pomo Dana Whiten. Viiden…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #AbdulHussein, #UFC
Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #UFC
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.