Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Poliittiset valinnat superviikonloppuna. Kokoomus päättää tänään varapuheenjohtajistostaan puoluekokouksessaan Jyväskylässä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Vapaaottelija Ville Mankinen, 31, sai aivoinfarktin ottelun jälkeen. Hän voitti ottelun 23. toukokuuta Porissa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio, joka on harvinainen mutta vakava loukkaantuminen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Vapaaottelija Ville Mankinen, 31, sai aivoinfarktin ottelun jälkeen. Hän voitti ottelun 23. toukokuuta Porissa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio, joka on harvinainen mutta vakava loukkaantuminen.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 14:06, pääluokka Kamppailulajit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Helsingin Sanomat, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Vapaaottelija Ville Mankinen sai aivoinfarktin • Vapaaottelija sai aivoinfarktin ottelun jälkeen.
Ville Mankinen sai aivoinfarktin
Vapaaottelija Ville Mankinen on saanut aivoinfarktin. Hän voitti ottelun 23. toukokuuta Porissa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Vaurio johtuu kaulan alueen nikamavaltimosta. Tällaiset loukkaantumiset ovat harvinaisia vapaaottelussa.
Vapaaottelija Ville Mankinen, 31, sai aivoinfarktin ottelun jälkeen. Hän voitti ottelun 23. toukokuuta Porissa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio, joka on harvinainen…
Suomalainen vapaaottelija Ville Mankinen, 31, sai aivoinfarktin ottelun jälkeen toukokuussa. Mankinen voitti ottelun Rähinä MMA -tapahtumassa, mutta sai infarktin seuraavana päivänä. Taustalla on kaulan alueen nikamavaltimon vaurio, joka…
Sani Brännfors esitti vakuuttavan suorituksen Ice Cage 7 -illassa, voittaen Justine Kishin avauserässä. Brännfors käytti taitavasti iskujaan ja kyynärpäitään, mikä johti vastustajan…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Abdul Hussein, suomalainen vapaaottelija, tekee debyyttinsä UFC:ssä 25. heinäkuuta Abu Dhabissa. Hän valmistautuu otteluun, mutta vastustajaa ei ole vielä ilmoitettu. Husseinin UFC-sopimuksesta…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Ice Cage -illassa käyty ottelu Jussi Pirttikankaan ja Magamed Gadievin välillä päättyi Gadievin voittoon ensimmäisessä erässä. Ottelun aikana Pirttikangas sai useita osumia,…
Kamppailulajit
Conor McGregor tekee paluun vapaaotteluun kesällä 2024. UFC:n presidentti Dana White vahvisti, että McGregor kohtaa Max Hollowayn 11. heinäkuuta Las Vegasissa. McGregor…
Kamppailulajit
Suomalainen vapaaottelija Abdul Hussein on tehnyt useamman ottelun sopimuksen UFC:n kanssa. Sopimus julkistettiin torstaina, ja Hussein ottelee ensimmäisen ottelunsa Abu Dhabissa 25.…
Kamppailulajit • jaetut avainsanat: #Vapaaottelu
Vapaaottelija Abdul Hussein on solminut sopimuksen UFC:n kanssa ja ottelee Abu Dhabissa 25. heinäkuuta. Hussein ilmoitti asiasta Instagramissa ja on ollut mukana…
Kamppailulajit
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.