Nimipäivä:
Ensio
16°C Helsinki

BMW-kuski epäillään tahallisesta törmäyksestä

Aihesivu: BMW-kuski epäillään tahallisesta törmäyksestä

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Kuopiossa BMW-kuskin epäillään ajaneen tahallaan nuoren päälle suojatiellä. Kuljettajaa epäillään tapon yrityksestä ja törkeästä rattijuopumuksesta. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja auton liikkeistä.

  • 4 juttua
  • 3 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 7.6.2026 klo 11:03
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän tilanne.

Mistä aiheessa on kyse?

Kuopiossa BMW-kuskin epäillään ajaneen tahallaan nuoren päälle suojatiellä. Kuljettajaa epäillään tapon yrityksestä ja törkeästä rattijuopumuksesta. Poliisi pyytää yleisöltä havaintoja auton liikkeistä.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 11:03, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Keskisuomalainen, Savon Sanomat, Ilta-Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa BMW-kuski epäillään tahallisesta törmäyksestä • BMW-kuski epäillään tahallisesta törmäyksestä • BMW törmäsi skuuttikuskiin Kuopiossa.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.6.2026 klo 11:03.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Kuopio, #BMW, #Taponyritys.

Selkokielinen yhteenveto

BMW-kuski ajoi tahallaan päälle

Kuopiossa tapahtui onnettomuus, jossa BMW-kuski ajoi nuoren päälle suojatiellä. Kuljettajaa epäillään tapon yrityksestä ja rattijuopumuksesta. Nuori vietiin sairaalaan. Poliisi kaipaa vihjeitä auton liikkeistä ja kuljettajasta.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.