Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Metsä Wood vähentää satoja työtehtäviä, ja Yhdysvallat iski Iraniin vastauksena helikopterihyökkäykseen. Metsä Wood ilmoitti vähentävänsä yhteensä 100 työtehtävää…
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Norwegianin lento Málagaan palasi Helsinki-Vantaalle sunnuntaiaamuna, kun miehistön jäsen sairastui lennolla. Kone oli ehtinyt lentää noin tunnin ennen käännöstä. Matkustajille tarjottiin ateriakuponkeja odotuksen ajaksi.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Norwegianin lento Málagaan palasi Helsinki-Vantaalle sunnuntaiaamuna, kun miehistön jäsen sairastui lennolla. Kone oli ehtinyt lentää noin tunnin ennen käännöstä. Matkustajille tarjottiin ateriakuponkeja odotuksen ajaksi.
Aiheesta on julkaistu 3 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 13:38, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, MTV Uutiset, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Norwegianin lento palasi sairastapauksen vuoksi • Norwegianin lento kääntyi takaisin sairastumisen vuoksi • Norwegianin lento palasi Helsinki-Vantaalle.
Norwegianin lento palasi sairauden takia
Norwegianin lento matkalla Málagaan palasi takaisin Helsinki-Vantaalle. Tämä tapahtui, koska yksi miehistön jäsen sairastui lennolla. Kone oli lentänyt noin tunnin, kun se kääntyi takaisin. Matkustajille annettiin ateriakuponkeja odotuksen ajaksi.
Norwegianin lento Málagaan palasi Helsinki-Vantaalle sunnuntaiaamuna, kun miehistön jäsen sairastui lennolla. Kone oli ehtinyt lentää noin tunnin ennen käännöstä. Matkustajille tarjottiin ateriakuponkeja odotuksen ajaksi.
Helsinki-Vantaalta lähtenyt Norwegianin lento palasi takaisin Viron kohdalla miehistön jäsenen sairastumisen vuoksi. Lento oli ollut ilmassa alle tunnin, ja matkustajat saivat hyvitykseksi ruokakupongit. Uusi miehistö saapui kentälle, ja…
Norwegianin lento Málagaan joutui kääntymään takaisin Helsinki-Vantaalle, kun matkustamon henkilökunnan jäsen sairastui lennon aikana. Kone nousi ilmaan noin kello 6.35 ja teki u-käännöksen Hiidenmaan kohdalla. Matkustajat saavat hyvityksenä…
Helsingin Unioninkadulla tapahtuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut iäkäs nainen on kuollut sairaalassa. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä, ja alustavien tietojen mukaan ajoneuvon käsijarrua ei ehkä…
Liikenne
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri…
Liikenne
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne
Kannonkoskella tapahtui torstai-iltana pienlentokoneonnettomuus, kun Piper Cherokee 180 -kone putosi metsään. Onnettomuustutkintakeskus Otkes tutkii tapahtumapaikkaa selvittääkseen onnettomuuden syitä. Koneessa oli vain lentäjä,…
Liikenne
Kannonkoskella tapahtui torstaina pienkoneonnettomuus harrastelentokentän lähellä. Lentäjä on toimitettu jatkohoitoon, mutta koneessa ei ollut muita matkustajia. Poliisi tiedottaa asiasta lisää perjantaina, mikäli…
Liikenne
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan…
Liikenne
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 10.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Heinät kukkivat maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä Lapissa. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa. Muualla kukinta-alueella määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu maan eteläosista Etelä-Lappiin ulottuvalla alueella. Koivun siitepölymäärät jäävät Lapissa vähäisiksi. Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen kohtalaisia maan eteläosissa, vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan keskiosissa ja ovat vähäisiä Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.