Nimipäivä:
Salomon, Salomo
...

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Aamun uutiset
Päivitetty 09:15

Filippiineillä tapahtui voimakas maanjäristys, joka aiheutti kuolemia. Samanaikaisesti Suomessa alkaa suuri Naton sotaharjoitus.


Moottoripyöräilijä kaatui pakomatkalla poliisin käsityksiin Turussa

Aihesivu: Moottoripyöräilijä kaatui pakomatkalla poliisin käsityksiin Turussa

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Turussa moottoripyöräilijä yritti paeta poliisia varastetulla moottoripyörällä. Mies ajoi vaarallisesti useiden kilometrien ajan, kunnes kaatui nurmialueelle. Poliisi epäilee häntä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja varkaudesta.

  • 4 juttua
  • 3 lähdettä
  • Rikos
  • Päivitetty 7.6.2026 klo 10:40
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Aamun uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Turussa moottoripyöräilijä yritti paeta poliisia varastetulla moottoripyörällä. Mies ajoi vaarallisesti useiden kilometrien ajan, kunnes kaatui nurmialueelle. Poliisi epäilee häntä törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja varkaudesta.

Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 10:40, pääluokka Rikos.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Turun Sanomat, Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Moottoripyöräilijä kaatui pakomatkalla poliisin käsityksiin Turussa • Mies pakeni poliisia moottoripyörällä • Moottoripyöräilijät pakenivat poliisia Lopella.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.6.2026 klo 10:40.
  • Koosteessa on nyt 4 juttua 3 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Rikos.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #Moottoripyörä, #Turku, #Poliisi.

Selkokielinen yhteenveto

Moottoripyöräilijä kaatui pakomatkalla poliisin käsityksiin Turussa

Turussa mies pakeni poliisia varastetulla moottoripyörällä. Hän ajoi nopeasti ja vaarallisesti. Mies ajoi muun muassa Aurajoen sillan yli. Pakomatka päättyi, kun hän kaatui moottoripyörällään. Poliisi otti hänet kiinni kaatumisen jälkeen.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 08.06.2026

TILANNE

Koivun kukinta jatkuu Lapissa. Etelä-Lapissa kukinta on enää heikkoa. Koivun kukinta on päättynyt maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu koivun siitepölyä. Heinät kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on Lapissa ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Pohjois-Pohjanmaalle ja Kainuuseen kulkeutuu vähän koivun siitepölyä.
Heinän siitepölyä on maan etelä- ja länsiosissa pieniä ja kohtalaisia määriä. Muualla kukinta-alueella heinän siitepölyä on ilmassa vähän.
Kuusi ja mänty kukkivat koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta. Kukinnan huippu on maan eteläosissa jo ohitettu. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille.
Cladosporium-homeitiöitä on ilmassa runsaasti maan eteläosissa ja kohtalaisesti maan keskiosissa.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.


ENNUSTE

Koivun kukinta päättyy Etelä-Lapissa ja jatkuu Keski- ja Pohjois-Lapissa. Heinien kukinta jatkuu koko maassa Keski- ja Pohjois-Lappia lukuun ottamatta.
Koivun siitepölyä on kukinta-alueella ilmassa pienistä kohtalaisiin määriä. Heinän siitepölymäärät ovat kukinta-alueella enimmäkseen pieniä, mutta saattavat maan eteläosissa nousta hetkittäin kohtalaisiksi.
Sateet laskevat ilman siitepölymääriä.