Nimipäivä:
Rauni, Rauna
22°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:02

Uudellamaalla opettaja pidätetty seksuaalirikosepäilyn vuoksi, ja Kelassa yleistukihakemusten käsittely on ruuhkautunut työttömyyden kasvun myötä.


Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä on kuollut

Aihesivu: Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä on kuollut

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä on kuollut 8. toukokuuta 2026. Hän oli aktiivinen seurakuntatyössä ja tunnettu musiikkinäytelmästään, joka keräsi suuren yleisön. Viherä oli syntynyt Saarijärvellä ja toimi myös johtavana kappalaisena.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Uskonto
  • Päivitetty 7.6.2026 klo 07:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä on kuollut 8. toukokuuta 2026. Hän oli aktiivinen seurakuntatyössä ja tunnettu musiikkinäytelmästään, joka keräsi suuren yleisön. Viherä oli syntynyt Saarijärvellä ja toimi myös johtavana kappalaisena.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 07:00, pääluokka Uskonto.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä on kuollut.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 7.6.2026 klo 07:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Uskonto.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #SirpaViherä, #Riihimäki, #Kirkkoherra.

Selkokielinen yhteenveto

Sirpa Viherä on kuollut

Riihimäen kirkkoherra Sirpa Viherä kuoli 8. toukokuuta 2026. Hän oli mukana seurakuntatyössä ja teki musiikkinäytelmiä. Viherä syntyi Saarijärvellä 15. helmikuuta 1961. Hän sai pappisvihkimyksen vuonna 1992 ja toimi johtavana kappalaisena.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet

Luetuimmat juuri nyt


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 13.07.2026

TILANNE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukkii etelä- ja keskiosissa.
Heinien siitepölymäärät ovat enimmäkseen runsaita maan eteläosissa, muualla maassa määrät ovat pääosin kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, mutta voivat kukkivien kasvustojen läheisyydessä nousta runsaiksi.
Cladosporium-homeitiöiden määrät ovat koholla maan eteläosissa.


ENNUSTE

Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Pujon kukinta voimistuu länsirannikolla ja alkaa myös Pohjois-pohjanmaalla.
Heinien siitepölymäärät ovat koko maassa runsaita paitsi Keski- ja Pohjois-Lapissa, missä määrät jäävät kohtalaisiksi.
Pujon siitepölymäärät nousevat maan etelä- ja keskiosissa ajoittain runsaiksi. Pohjois- Pohjanmaalla määrät jäävät vähäisiksi.