Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Entinen kansanedustaja Ano Turtianen ja hänen vaimonsa syytetään törkeistä talousrikoksista. Samalla Digian tulos jäi analyytikoiden ennusteista huolimatta.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Suomalainen superautoyritys Finnluxury Oy on hakenut konkurssia. Yhtiön taustalla oleva Tritium-superauto ei saavuttanut odotettua menestystä, ja se on velkaa noin 568 000 euroa. Konkurssihakemus on jätetty Itä-Uudenmaan käräjäoikeuteen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Suomalainen superautoyritys Finnluxury Oy on hakenut konkurssia. Yhtiön taustalla oleva Tritium-superauto ei saavuttanut odotettua menestystä, ja se on velkaa noin 568 000 euroa. Konkurssihakemus on jätetty Itä-Uudenmaan käräjäoikeuteen.
Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 7.6.2026 klo 05:30, pääluokka Talous.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Kauppalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Suomalainen superautoyritys hakeutuu konkurssiin.
Superautoyritys hakeutuu konkurssiin
Suomalainen superautoyritys Finnluxury Oy hakeutuu konkurssiin. Yhtiö on tunnetun Tritium-superauton taustalla. Finnluxurylla on velkaa noin 568 000 euroa. Konkurssihakemus on jätetty käräjäoikeuteen.
Suomalainen superautoyritys Finnluxury Oy on hakenut konkurssia. Yhtiön taustalla oleva Tritium-superauto ei saavuttanut odotettua menestystä, ja se on velkaa noin 568 000 euroa. Konkurssihakemus on jätetty Itä-Uudenmaan käräjäoikeuteen.
Finnluxury Oy, suomalainen startup-yritys, on hakenut konkurssia Itä-Uudenmaan käräjäoikeudelta. Yhtiöllä on velkaa noin 568 000 euroa ja omaisuutta vain 30 000 euroa.…
Talous • jaetut avainsanat: #Finnluxury, #Tritium
Microsoft on solminut esisopimuksen noin 190 hehtaarin tontista Vaasassa ja Mustasaaressa. Sopimus liittyy mahdolliseen datakeskushankkeeseen, joka voi vaikuttaa merkittävästi alueen kehitykseen. Hankkeen…
Talous
Summa Defence on saanut kahdeksan miljoonan euron siltarahoituksen, joka auttaa yhtiötä välttämään konkurssiuhan. Toimitusjohtaja Robert Blumberg on tyytyväinen rahoituksen saamiseen, joka ylitti…
Talous
Yhdysvalloissa Wall Streetin pörssit kokivat suuria laskuja perjantaina. Teknologiapainotteinen Nasdaq-indeksi laski 4,2 prosenttia, kun taas S&P 500 ja Dow Jones putosivat 2,6…
Talous
Kansanedustaja Noora Fagerströmin salaattiravintoloilla on suuria velkoja, yhteensä noin 1,32 miljoonaa euroa. Velat koostuvat pääasiassa maksamattomista vuokrista eri kauppakeskuksille ja VR-yhtymälle. Yhtiö…
Talous • jaetut avainsanat: #Konkurssi
Hiihtäjä Iivo Niskasen osakeyhtiöön on kertynyt noin kaksi miljoonaa euroa jakokelpoisia varoja. Analyytikko arvioi Niskasta tupla- tai triplamiljonääriksi, ja yhtiön osakesijoitusten arvo…
Talous
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölyä on rannikkoalueilla enimmäkseen kohtalaisesti, mutta määrät voivat nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.