Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Teemu Keskisarja kritisoi eduskunnan kesäkokousta, kun taas Arvi Savolaista syytetään pahoinpitelyistä. Ratinan puukottaja sai tuomion vankeuteen.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ajoi hevosta määrätietoisesti, ja se nousi kärkipaikalle puolimatkassa. Lähdössä mukana ollut suosikki Narraus ei pystynyt ohittamaan Lumi-Ukkia.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ajoi hevosta määrätietoisesti, ja se nousi kärkipaikalle puolimatkassa. Lähdössä mukana ollut suosikki Narraus ei pystynyt ohittamaan Lumi-Ukkia.
Aiheesta on julkaistu 5 juttua, 3 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 17:34, pääluokka Ravit.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Hämeen Sanomat, Savon Sanomat, Keskisuomalainen.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Lumi-Ukki voitti Pilvenmäki Specialin • Lumi-Ukki voitti Pilvenmäki Specialin • Lumi-Ukki voitti Pilvenmäki Specialin.
Lumi-Ukki voitti kilpailun
Forssassa juostiin Pilvenmäki Special -finaali suomenhevosille. Lumi-Ukki voitti kilpailun. Hannu Hietanen ajoi hevosta hyvin. Suosikki Narraus ei pystynyt voittamaan Lumi-Ukkia.
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ajoi hevosta määrätietoisesti, ja se nousi kärkipaikalle puolimatkassa. Lähdössä mukana ollut suosikki Narraus ei pystynyt ohittamaan Lumi-Ukkia.
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ohjasti Lumi-Ukin kärkipaikalle puolimatkassa, eikä kilpailijat päässeet ohitse. Lämminveristen finaalissa North McLaren voitti taktiikkansa ansiosta.
Forssan Toto75-kierroksen Pilvenmäki Special -finaalissa Lumi-Ukki voitti suomenhevosten kilpailun. Hannu Hietanen ajoi Lumi-Ukin kärkipaikalle puolimatkassa, ja kilpailun suosikki Narraus ei pystynyt ohittamaan sitä. Lumi-Ukin omistaa raviurheilussa tunnettu Pekka…
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa kilpailtiin useissa lähtöissä. Pilvenmäki Special -finaalissa voiton vei North McLaren, ja Kultadivisioona-lähdössä ykköseksi kiri Monastery Boko. Kilpailut keräsivät runsaasti katsojia ja jännitystä riitti.
Forssassa järjestettiin Toto75-ravit, joissa nähtiin useita kilpailuja eri matkoilla. Ensimmäisessä ponilähdössä voittajaksi nousi Jates Draken, ja muissa lähdöissä kilpailivat muun muassa Tatum Ale ja Ete Jet. Ravit keräsivät…
Forssan Pilvenmäen T75-ravit olivat täynnä jännittäviä hetkiä ja yllätyksiä. Kilpailussa nähtiin useita vaikeita voittajia, mikä teki pelaamisesta haastavaa. Tapahtuma houkutteli runsaasti osallistujia…
Ravit • jaetut avainsanat: #Pilvenmäki, #Forssa
Forssan lauantain Toto75-kierroksella nähtiin monia hienoja hevosia. Tapio Perttusen tallista lähtenyt Pilvenmäki Special oli yksi varmoista voittajista. Kilpailu herätti suurta mielenkiintoa raviharrastajien…
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75, #Forssa
Forssassa järjestettiin Toto5-kilpailut, joissa Suomenhevoset kilpailivat Pilvenmäki Special -karsinnassa. Voiton vei Carat, jota ohjasti Esa Holopainen. Toisena maaliin saapui Tuucca ja kolmanneksi…
Ravit • jaetut avainsanat: #Forssa
Elitloppet-kilpailussa Allegiant saavutti uuden ME-ajan. Vieremäläisen Fine Mannersin kilpailu päättyi kuitenkin karsintaan, eikä se päässyt jatkoon. Kilpailu oli erittäin tasokas ja vaativa.
Ravit
Iikka Nurmonen voitti Kuopio Stakes -ravit Piccolo Cocktaililla. Voitto toi 29 000 euroa. Ravit järjestettiin 40. Kertaa Kuopiossa.
Ravit
Lahti isännöi Toto75-raveja, joissa Evert Knows voitti 9. Lähdön. Toiseksi sijoittui James Journey ja kolmanneksi Supermackan. 10. Lähdössä Wisker oli ykkönen.
Ravit • jaetut avainsanat: #Toto75
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 20.07.2026 TILANNE Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta on edennyt Etelä-Lappiin asti. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat kohtalaisista runsaisiin maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Lapissa määrät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan eteläosissa. Siitepölyä on enimmäkseen pieniä määriä maan keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa, mutta määrät voivat nousta paikoin kohtalaisiksi kukkivien kasvustojen läheisyydessä. Etelä-Lapissa siitepölyä on ilmassa vähän tai hyvin vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti. ENNUSTE Heinien jatkuu ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä ja keskiosissa kohtalaisista runsaisiin, maan pohjoisosissa vähäisistä kohtalaisiin. Pujon siitepölyä on ilmassa enimmäkseen kohtalaisia määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa määrät jäävät vähäisiksi. Kukkivien kasvustojen läheisyydessä määrät voivat olla korkeampia. Sateet laskevat siitepölymääriä hetkellisesti.