Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Pääministeri Petteri Orpo on valittu jatkokaudelle kokoomuksen puheenjohtajana ilman vastaehdokkaita.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan ei ole tietoa. Muut osalliset eivät saaneet vakavia vammoja.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan ei ole tietoa. Muut osalliset eivät saaneet vakavia vammoja.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 16:59, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Yle Uutiset, Iltalehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Ambulanssi kaatui Oulussa hälytysajossa • Ambulanssi ja henkilöauto kolaroivat Oulussa • Ambulanssi onnettomuudessa Oulussa.
Ambulanssi kaatui Oulussa
Oulussa ambulanssi kaatui, kun se kolaroi henkilöauton kanssa. Onnettomuus tapahtui kiireisessä hälytysajossa. Ambulanssissa oli potilas, mutta hänen tilastaan ei tiedetä. Muut osalliset eivät loukkaantuneet vakavasti.
Oulussa hälytysajossa ollut ambulanssi kolaroi henkilöauton kanssa ja kaatui kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä yliopistollista keskussairaalaa. Potilas oli ambulanssissa, mutta hänen tilastaan ei ole tietoa. Muut osalliset eivät…
Oulussa tapahtui lauantaina kolaritilanne, jossa ambulanssi törmäsi henkilöautoon. Onnettomuudessa neljä henkilöä loukkaantui, joista yksi vakavasti. Törmäys oli niin voimakas, että ambulanssi kaatui kyljelleen.
Oulussa lauantai-iltapäivänä tapahtui onnettomuus, jossa ambulanssi kääntyi kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä, kun ambulanssi törmäsi henkilöautoon. Potilaan tilasta ei ole varmuutta, mutta hänen kiireellinen kuljetuksensa on vahvistettu.
Oulussa tapahtui onnettomuus, jossa ambulanssi kaatui kyljelleen kolarissa henkilöauton kanssa. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä lähellä Oulun yliopistollista sairaalaa, ja pelastustyöt ovat käynnissä. Ajokaista on suljettu liikenteeltä.
Kainuuntiellä Oulussa tapahtui onnettomuus, jossa ambulanssi ja henkilöauto törmäsivät. Onnettomuudessa loukkaantui neljä henkilöä, joista yksi vakavasti. Paikalla on liikenteenohjaus ja ajokaistoja on…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstai-iltana pienlentokoneonnettomuus, kun Piper Cherokee 180 -kone putosi metsään. Onnettomuustutkintakeskus Otkes tutkii tapahtumapaikkaa selvittääkseen onnettomuuden syitä. Koneessa oli vain lentäjä,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstaina pienkoneonnettomuus harrastelentokentän lähellä. Lentäjä on toimitettu jatkohoitoon, mutta koneessa ei ollut muita matkustajia. Poliisi tiedottaa asiasta lisää perjantaina, mikäli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Turussa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi jäi bussin alle suojatiellä. Uhri oli Jara Al-Hillin lapsen luokkakaveri, joka menehtyi heti onnettomuudessa. Bussiyrityksen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Helsingissä tyhjillään ollut bussi valui kadulla ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.