Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Lohjalla tapahtui kalastajan hukkuminen, ja Pakistan, Saudi-Arabia sekä Turkki ovat solmineet puolustussopimuksen. Iäkäs kalastaja hukkui Lohjalla perjantaina.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä tyhjillään ollut bussi valui kadulla ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä tyhjillään ollut bussi valui kadulla ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Aiheesta on julkaistu 4 juttua, 4 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 15:50, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti MTV Uutiset, Keskisuomalainen, Savon Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Bussi törmäsi jalankulkijaan Helsingissä • Bussi törmäsi jalankulkijaan Helsingissä • Bussi törmäsi jalankulkijaan Helsingissä.
Bussi törmäsi jalankulkijaan
Helsingissä bussi valui kadulla ja törmäsi jalankulkijaan. Nainen jäi bussin alle suojatiellä. Hän loukkaantui vakavasti ja vietiin sairaalaan. Poliisi tutkii onnettomuutta.
Helsingissä tyhjillään ollut bussi valui kadulla ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Tyhjillään ollut bussi valui Helsingissä ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalaan. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingissä Senaatintorin kulmassa tyhjillään ollut bussi valui kadulta ja törmäsi suojatiellä ylittäneeseen jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingissä tapahtui liikenneonnettomuus, jossa bussi törmäsi jalankulkijaan Senaatintorin lähellä. Poliisi on edelleen selvittämässä tilannetta. Onnettomuus sattui lauantaina.
Helsingin keskustassa pysäköity linja-auto valui alamäkeen ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen iäkkääseen naiseen. Nainen loukkaantui vakavasti ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Liikenneonnettomuus
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstai-iltana pienlentokoneonnettomuus, kun Piper Cherokee 180 -kone putosi metsään. Onnettomuustutkintakeskus Otkes tutkii tapahtumapaikkaa selvittääkseen onnettomuuden syitä. Koneessa oli vain lentäjä,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstaina pienkoneonnettomuus harrastelentokentän lähellä. Lentäjä on toimitettu jatkohoitoon, mutta koneessa ei ollut muita matkustajia. Poliisi tiedottaa asiasta lisää perjantaina, mikäli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Turussa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi jäi bussin alle suojatiellä. Uhri oli Jara Al-Hillin lapsen luokkakaveri, joka menehtyi heti onnettomuudessa. Bussiyrityksen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Iäkkäiden kuljettajien osuus liikenteessä on lähes tuplaantunut kymmenessä vuodessa. Liikenneturvallisuus on parantunut, vaikka iäkkäillä kuljettajilla on edelleen suurempi onnettomuusriski. Tulevaisuudessa Suomessa voi…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Liikenneturvallisuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 07.08.2026 TILANNE Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin. Heinien siitepölymäärät voivat rannikkoalueilla nousta ajoittain runsaiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin, ja ovat vähäisiä Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla. Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin maan etelä- ja keskiosissa, ja ovat vähäisiä muualla kukinta-alueella. Sade laskee ilman siitepölymääriä. Alternaria-homesienen itiöitä esiintyy maan eteläosissa runsaasti ja maan keskiosissa kohtalaisesti. Cladosporium- homesienen itiöpitoisuudet ilmassa ovat maan etelä- ja keskiosissa kohtalaisia. ENNUSTE Heinien ja pujon kukinta jatkuu. Heinien siitepölymäärät vaihtelevat maan etelä- ja keskiosien rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin, ja sisämaa-alueilla vähäisistä kohtalaisiin. Maan pohjoisosissa heinän siitepölymäärien odotetaan jäävän pieniksi. Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla, Kainuussa ja Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on ilmassa vähän. Sateet laskevat siitepölymääriä.