Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Antti Kaikkonen on valittu jatkamaan keskustan puheenjohtajana ilman vastaehdokkaita. Markku Siponen on valittu keskustan varapuheenjohtajaksi puoluekokouksessa Tampereella.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri katsastettu ja kuljettaja oli kokenut ammattilainen.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri katsastettu ja kuljettaja oli kokenut ammattilainen.
Aiheesta on julkaistu 8 juttua, 7 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 16:30, pääluokka Liikenne.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Ilta-Sanomat, Kaleva, Aamulehti.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Linja-auto ajautui naisen yli Helsingissä • Neljä loukkaantui ambulanssin ja henkilöauton törmäyksessä • Linja-auto valui iäkkään naisen päälle Helsingissä.
Linja-auto ajautui naisen yli
Helsingissä linja-auto ajautui naisen yli lauantaina. Onnettomuus tapahtui, kun bussi oli tyhjillään. Bussiyhtiö kertoi, että bussi oli juuri tarkastettu. Kuljettaja oli kokenut ja sai kriisiapua onnettomuuden jälkeen.
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa linja-auto ajautui naisen yli. Onnettomuushetkellä bussissa ei ollut kuljettajaa tai matkustajia. Bussiyhtiön toimitusjohtaja kertoi, että bussi oli juuri katsastettu ja kuljettaja oli kokenut ammattilainen.
Kainuuntiellä Oulussa tapahtui onnettomuus, jossa ambulanssi ja henkilöauto törmäsivät. Onnettomuudessa loukkaantui neljä henkilöä, joista yksi vakavasti. Paikalla on liikenteenohjaus ja ajokaistoja on suljettu raivaustöiden vuoksi.
Helsingin keskustassa pysäköity linja-auto valui alamäkeen ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen iäkkääseen naiseen. Nainen loukkaantui vakavasti ja hänet kuljetettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingissä tapahtui vakava liikenneonnettomuus, jossa jalankulkija jäi bussin alle. Onnettomuus tapahtui Unioninkadulla, ja loukkaantunut nainen toimitettiin sairaalahoitoon vakavien vammojen vuoksi. Poliisi tutkii onnettomuuden syitä ja tapahtumien kulkua.
Helsingin keskustassa tapahtui vakava onnettomuus, kun tyhjillään ollut linja-auto valui Unioninkadulla ja törmäsi suojatietä ylittäneeseen naiseen. Nainen loukkaantui vakavasti ja hänet kuljetettiin sairaalaan. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingissä tapahtui onnettomuus, jossa jalankulkija jäi linja-auton alle. Loukkaantunut nainen on toimitettu sairaalahoitoon. Poliisi on julkaissut tiedotteen asiasta.
Helsingissä tapahtui vakava onnettomuus, kun kuskiton linja-auto valui ja loukkasi jalankulkijaa. Nainen on toimitettu sairaalahoitoon vakavien vammojen vuoksi. Onnettomuus tapahtui Unioninkadulla, ja poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Helsingin keskustassa järjestetyssä juoksutapahtumassa sattui elvytystilanne lauantaina aamulla. Yksi osallistujaa elvytettiin tapahtuman alussa, ja paikalle hälytettiin ambulanssi. Tapahtuman järjestäjä vahvisti, että ensihoitohenkilökunta oli mukana tilanteessa.
Helsingissä tyhjillään ollut bussi valui kadulla ja törmäsi suojatiellä jalankulkijaan. Nainen loukkaantui vakavasti ja toimitettiin sairaalahoitoon. Poliisi tutkii tapausta liikenneturvallisuuden vaarantamisena.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Helsinki, #Jalankulkija
Kannonkoskella tapahtui eilen illalla pienlentokoneen onnettomuus, jossa lentäjä menehtyi. Onnettomuus tapahtui epävirallisella lentopaikalla, joka ei kuulu viranomaisten valvontaan. Onnettomuustutkintakeskus on aloittanut tutkinnan.
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstai-iltana pienlentokoneonnettomuus, kun Piper Cherokee 180 -kone putosi metsään. Onnettomuustutkintakeskus Otkes tutkii tapahtumapaikkaa selvittääkseen onnettomuuden syitä. Koneessa oli vain lentäjä,…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Kannonkoskella tapahtui torstaina pienkoneonnettomuus harrastelentokentän lähellä. Lentäjä on toimitettu jatkohoitoon, mutta koneessa ei ollut muita matkustajia. Poliisi tiedottaa asiasta lisää perjantaina, mikäli…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Turussa tapahtui traaginen onnettomuus, jossa lapsi jäi bussin alle suojatiellä. Uhri oli Jara Al-Hillin lapsen luokkakaveri, joka menehtyi heti onnettomuudessa. Bussiyrityksen mukaan…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Onnettomuus
Oulussa lauantai-iltapäivänä tapahtui onnettomuus, jossa ambulanssi kääntyi kyljelleen. Onnettomuus tapahtui Kainuuntiellä, kun ambulanssi törmäsi henkilöautoon. Potilaan tilasta ei ole varmuutta, mutta hänen…
Liikenne • jaetut avainsanat: #Oulu, #Onnettomuus
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.