Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Kokoomus valitsee tänään varapuheenjohtajansa puoluekokouksessaan Jyväskylässä.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Oulussa Knuutilankankaalla tapahtui puukotus, jossa polkupyörällä liikkunut mies iski ulkomaalaistaustaista naista. Poliisin mukaan naisen vammat eivät ole hengenvaarallisia. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja poliisi tutkii asiaa.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Oulussa Knuutilankankaalla tapahtui puukotus, jossa polkupyörällä liikkunut mies iski ulkomaalaistaustaista naista. Poliisin mukaan naisen vammat eivät ole hengenvaarallisia. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja poliisi tutkii asiaa.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 12:51, pääluokka Kotimaa.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Lapin Kansa, Kaleva.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Oulussa puukotus ulkomaalaistaustaiseen naiseen • Oulussa puukotettiin ulkomaalaistaustaista naista.
Oulussa puukotettiin naista
Oulussa tapahtui puukotus perjantai-iltana. Mies, joka ajoi pyörällä, iski naista selkään. Nainen on ulkomaalaistaustainen. Hänen vammansa eivät ole vaarallisia. Poliisi tutkii tapausta.
Oulussa Knuutilankankaalla tapahtui puukotus, jossa polkupyörällä liikkunut mies iski ulkomaalaistaustaista naista. Poliisin mukaan naisen vammat eivät ole hengenvaarallisia. Tapahtuma on herättänyt huomiota ja poliisi tutkii asiaa.
Oulun Knuutilankankaalla tapahtui perjantai-iltana puukotus, jossa ulkomaalaistaustainen nainen sai vammoja. Poliisin mukaan teosta epäilty mies oli liikkunut polkupyörällä ja käyttänyt halventavaa kieltä. Tapausta tutkitaan tapon yrityksenä, mutta miehen…
Tuiran uimarannalle suunnitellun saunan valituslupahakemus on jätetty korkeimmalle hallinto-oikeudelle. Alun perin saunan oli tarkoitus valmistua tänä vuonna, mutta hanke on viivästynyt vuoteen…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu
Puolustusvoimat on asettanut tilapäisen ilmailun rajoitusalueen Kaakkois-Suomeen osana valmiuden tehostamistoimia. Rajoitus liittyy Ukrainan puolustustaisteluun ja kattaa merialueen Kotka-Haminan edustalla. Ilmatilan rajoituksia tulee…
Kotimaa
Oululainen Kari, 79, on kärsinyt puhelinliittymän ongelmista yli vuoden. Hänen puhelinnumeronsa ilmoittaa, ettei se ole käytössä, mikä on aiheuttanut hämmennystä ja haittaa,…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu
Oulun Kontinkankaalla sijaitsevassa asunnottomien palvelukeskuksessa on lopetettu lounaan tarjoaminen kesän ajaksi. Palvelualuejohtaja Mirva Salmela kertoo, että henkilöstön resursoinnissa on ollut haasteita ja…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu
Arto Karnaranta eläköityy Oulun poliisilaitoksen apulaispoliisipäällikkönä 46 vuoden jälkeen. Hän huomauttaa, että mielenterveysongelmat ovat yleistyneet poliisin työssä, ja hälytystehtävien määrä on kasvanut…
Kotimaa • jaetut avainsanat: #Oulu
Presidentti Alexander Stubb ja hänen puolisonsa Suzanne Innes-Stubb aloittivat kesäkauden Kultarannassa. He avasivat veistosnäyttelyn ja osalistuvat tuleviin keskusteluihin eri aiheista. Kesän aikana…
Kotimaa
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.