Ajankohtaiset uutiset, tiivistelmät ja selkouutiset yhdestä paikasta.
Karoliina Partanen valittiin kokoomuksen varapuheenjohtajaksi, ja Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa nostettiin syytteet marja-alan ihmiskauppajutussa.
Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.
Kanadalainen jääkiekkojohtaja Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana. Hän oli tunnettu urastaan NHL:ssä, jossa hän toimi useiden joukkueiden, kuten Toronto Maple Leafsin ja Calgary Flamesin, johdossa. Fletcher valittiin jääkiekon Hall of Fameen vuonna 2004.
Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.
Kanadalainen jääkiekkojohtaja Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana. Hän oli tunnettu urastaan NHL:ssä, jossa hän toimi useiden joukkueiden, kuten Toronto Maple Leafsin ja Calgary Flamesin, johdossa. Fletcher valittiin jääkiekon Hall of Fameen vuonna 2004.
Aiheesta on julkaistu 2 juttua, 2 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 09:07, pääluokka Jääkiekko.
Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Iltalehti, Ilta-Sanomat.
Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Cliff Fletcher, legendaarinen jääkiekkohallitsija, kuoli • Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana.
Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana
Cliff Fletcher, kanadalainen jääkiekkojohtaja, on kuollut. Hän oli 90-vuotias. Fletcher työskenteli NHL:ssä monissa joukkueissa, kuten Toronto Maple Leafsissa. Hänet valittiin jääkiekon Hall of Fameen vuonna 2004.
Kanadalainen jääkiekkojohtaja Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana. Hän oli tunnettu urastaan NHL:ssä, jossa hän toimi useiden joukkueiden, kuten Toronto Maple Leafsin ja Calgary Flamesin, johdossa. Fletcher valittiin jääkiekon…
Kanadalainen jääkiekkojohtaja Cliff Fletcher on kuollut 90-vuotiaana. Toronto Maple Leafs vahvisti hänen poismenonsa, ja NHL:n komissaari Gary Bettman ylisti Fletcherin merkittävää vaikutusta jääkiekkoon. Fletcher toimi Maple Leafsissa 25…
Vegasin Brayden McNabb loukkaantui vakavasti NHL:n pudotuspelien toisessa finaaliottelussa. Hän sai kiekon päähänsä ja kaatui jään pintaan, minkä jälkeen hänet vietiin sairaalaan…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Aatu Jämsen on tehnyt yksivuotisen NHL-sopimuksen Los Angeles Kingsin kanssa. Jämsen on pelannut viime kaudet AHL:ssä Kingsin farmijoukkueessa ja on saanut sopimuksessa…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Carolina Hurricanes teki Stanley Cup -finaalissa uskomattoman nousun, voittaen ottelun, vaikka oli vielä viimeisen kymmenminuuttisen alkaessa useamman maalin tappiolla. Tämä on ensimmäinen…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Patrik Elias on nimitetty Tshekin miesten jääkiekkomaajoukkueen GM:ksi kaksivuotisella sopimuksella. Elias, joka on pelannut NHL:ssä 20 vuotta, tunnetaan yhtenä Tshekin jääkiekkohistorian suurista…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Suomi osallistuu ensi talvena NHL:n tähdistötapahtumaan omalla joukkueellaan. Tapahtumassa pelaa viisi joukkuetta, mukaan lukien Kanada, Ruotsi ja Yhdysvallat. Alkusarja pelataan kolmella kenttäpelaajalla,…
Jääkiekko • jaetut avainsanat: #NHL
Vaasan Sport on ilmoittanut nostavansa liigajoukkueensa budjetin 400 000 eurolla. Omistajaryhmä Kvarken Eagle tuo mukanaan uusia vaikuttajia, joiden avulla seura tavoittelee parempaa…
Jääkiekko
Suomen luotetuin epäluotettavan uutisoinnin lähde.
Uutiskaista käyttää välttämättömiä evästeitä palvelun toimintaan. Voit hyväksyä kaikki evästeet tai muokata asetuksia. Lue lisää.
Voit valita, mitä evästeitä Uutiskaista saa käyttää. Välttämättömät evästeet ovat aina käytössä sivuston toiminnan vuoksi. Tilastollisia ja markkinointievästeitä käytetään vain suostumuksellasi. Lue lisää tietosuojakäytännöstämme.
Turun yliopiston siitepölytiedote 05.06.2026 TILANNE Koivun kukinta jatkuu maan keski- ja pohjoisosissa ja lähestyy loppuaan maan eteläosissa. Heinät kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Heinän kukinta on alkamassa eteläisessä Lapissa. Koivun siitepölymäärät ovat vähäisiä maan etelä- ja keskiosissa. Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia. Lapissa määrät vaihtelevat kohtalaisista runsaaseen. Heinien siitepölymäärät ovat kohtalaisia maan lounaisosissa. Muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa määrät ovat enimmäkseen vähäisiä. Kuusi ja mänty kukkivat maan etelä- ja keskiosissa, ja kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Runsaana esiintyvä havupuiden siitepöly näkyy keltaisena kerroksena pinnoilla, mutta aiheuttaa allergiaoireita vain harvoille. Sade laskee ilman siitepölymääriä. ENNUSTE Koivun kukinta jatkuu maan pohjoisosissa, heikkenee maan keskiosissa ja päättyy maan eteläosissa. Heinien kukinta jatkuu maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa. Kukinta on alkanut myös Etelä-Lapissa. Koivun siitepölymäärät jäävät maan etelä- ja keskiosissa, Pohjois-Pohjanmaalla ja Kainuussa vähäisiksi. Lapissa määrät ovat enimmäkseen kohtalaisia, mutta voivat nousta ajoittain runsaiksi. Heinien siitepölyä on ilmassa kohtalaisia määriä maan lounaisosissa ja Uudellamaalla. Määrät jäävät enimmäkseen vähäisiksi muualla maan etelä- ja keskiosissa sekä Etelä-Lapissa. Sade laskee ilman siitepölymääriä.