Nimipäivä:
Aulis
19°C Helsinki

Kategoriat

Hyödyllistä nyt

Päivän kooste
Päivän uutiset
Päivitetty 20:01

Ministeri Poutalan varvas amputoitiin onnettomuuden seurauksena, ja Indonesiassa tapahtui voimakas maanjäristys, joka surmasi 20 ihmistä.


Final Fantasy VII: Revelation julkaistaan 2027

Aihesivu: Final Fantasy VII: Revelation julkaistaan 2027

Tällä sivulla näet saman uutisaiheen uusimmat jutut yhdestä näkymästä. Kooste päivittyy automaattisesti, kun aiheesta julkaistaan uusia uutisia.

Final Fantasy VII:n uusioversion kolmas osa, nimeltään Final Fantasy VII: Revelation, julkaistaan keväällä 2027. Peli tulee saataville Playstation 5:n lisäksi myös Xbox Series ja Nintendo Switch 2 -konsoleille. Paljastustrailerissa esiteltiin myös pelin uusia mekaniikkoja.

  • 1 juttua
  • 1 lähdettä
  • Pelit
  • Päivitetty 6.6.2026 klo 05:00
Liittyvät avainsanat
Katso myös
Uusimmat jutut aiheesta

Tästä pääset Uutiskoosteen eri vaiheisiin. Vihreänä näkyy viimeisin tänään päivitetty kooste. Harmaat näkymät aktivoituvat, kun niihin on julkaistu tämän päivän kooste.

Aamun uutiset Päivän tilanne Päivän uutiset Arkisto
Viimeisin päivitysvaihe tänään: Päivän uutiset.

Mistä aiheessa on kyse?

Final Fantasy VII:n uusioversion kolmas osa, nimeltään Final Fantasy VII: Revelation, julkaistaan keväällä 2027. Peli tulee saataville Playstation 5:n lisäksi myös Xbox Series ja Nintendo Switch 2 -konsoleille. Paljastustrailerissa esiteltiin myös pelin uusia mekaniikkoja.

Aiheesta on julkaistu 1 juttua, 1 eri lähteestä, viimeisin päivitys 6.6.2026 klo 05:00, pääluokka Pelit.

Aihetta seuraavat tällä hetkellä erityisesti Pelaaja.fi.

Viimeisimmissä päivityksissä painottuvat muun muassa Final Fantasy VII: Revelation julkaistaan 2027.

Mitä tiedetään juuri nyt

  • Viimeisin tähän aiheeseen liitetty juttu julkaistiin 6.6.2026 klo 05:00.
  • Koosteessa on nyt 1 juttua 1 eri lähteestä.
  • Aihe kuuluu kategoriaan Pelit.
  • Keskeiset avainsanat juuri nyt: #FinalFantasyVII, #Revelation, #SummerGameFest.

Selkokielinen yhteenveto

Final Fantasy VII: Revelation tulee 2027

Final Fantasy VII:n uusi versio julkaistaan keväällä 2027. Peli on nimeltään Final Fantasy VII: Revelation. Se tulee saataville useille alustoille, kuten Playstation 5, Xbox Series ja Nintendo Switch 2. Trailerissa näytettiin myös uusia pelimekaniikkoja.

Tuoreimmat uutiset

Muut aiheet

Piilota / näytä uutisia

Nousevat aiheet


N/A N/A
?°C ?
N/A Tuntuu kuin ?°C

Nykyiset olosuhteet

Tuuli N/A
Puuska N/A
Kosteus N/A
Ilmanpaine N/A
Näkyvyys N/A
Sademäärä (1h) N/A
Pilvisyys N/A
Kastepiste N/A
UV-indeksi (CAMS) N/A

Sade-ennuste (24h)

0 mm Huippu 0.0 mm

Tuntiennuste (24h)

Päiväennuste (8 vrk)

Tilannekartta

Siitepölyn tilannekartta

Ennustekartta

Siitepölyn ennustekartta
L
Leppä
C
Pähkinäpensas
K
Koivu
H
Heinät
P
Pujo
T
Tuoksukki
Vähän
Kohtalaisesti
Runsaasti
Turun yliopiston siitepölytiedote 14.08.2026

TILANNE

Heinät kukkivat koko maassa, ja pujo kukkii koko levinneisyysalueellaan maan eteläosista Etelä-Lappiin.
Heinien siitepölymäärät vaihtelevat rannikkoalueilla kohtalaisista runsaisiin. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla siitepölyä on vähän.
Pujon siitepölymäärät vaihtelevat vähäisistä kohtalaisiin koko maassa Lappia lukuun ottamatta, Etelä-Lapissa siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.


ENNUSTE

Heinien kukinta jatkuu koko maassa. Pujon kukinta jatkuu Lapin eteläpuolella, ja kukinta heikkenee Etelä-Lapissa.
Heinien siitepölymäärät jäävät rannikkoalueilla pääosin kohtalaisiksi. Maan etelä- ja keskiosien sisämaa-alueilla siitepölyä on enimmäkseen vähän, mutta määrät voivat nousta ajoittain kohtalaisiksi. Lapissa, Kainuussa ja Pohjois-Pohjanmaan sisämaa-alueilla määrien odotetaan jäävän vähäisiksi.
Pujon siitepölyä on ilmassa vähäisistä kohtalaisiin määriä koko maassa Lappia lukuun ottamatta. Etelä-Lapissa pujon siitepölyä on vähän.
Sade laskee siitepölymääriä.